Spring naar bijdragen

Ronan O'Rahilly made a record in 1974


Gast

Aanbevolen berichten

Hier wordt ook door "Engelsen" gelezen, dus even in het Engles het volgende:

From a contact in the UK I have had for many decades I got a mail with the message that soon via post I would receive a surprise he had for many years and now wanted to share with other people. In the spring of 74 a 45 rpm record was recorded on a small private label called LA Vibes Music,on side a a song with that title LA Vibes and on side B some of the now legendary LA jingles. He warned me that I was in for a surprise about who was the singer on side A........it was none other then Ronan O'R.

Well, to be honest he made a very brave attempt to sing. My contact also explained to me under what circumstances the record on side a was recorded, I fell of my chair.

My contact gave me green light to upload so many can share it. Here it is : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XOZ7LVURKJJR.mp3

Paul de Haan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk onzin, ik permiteerde me dit kleine grapje, enkele Caroline insiders weten precies hoe de vork in de steel zit, het volgende schreef ik in de Britse zeezendergroep, maar natuurlijk bedankt voor het meedenken.

uit de Britse groep;

AHHH Dave,

And i was just about to explain that Ronans record was produced by a certain lady called Charlotte R.

She and Ronan had those famous bathing sessions in 74 , so is the story, and Ronan told CHarlotte it was to stormy for other "things".

All this from the Caroline House period in 73/74.

ButDave, your right.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hedenochtend in Huize Knot hartelijk gelachen om deze zeer vroege 1 april grap en de LP uit 1955 (ik was toen zes jaar) van Mantovani tijdens het ontbijt opgezet. En over Charlotte R (Ribbelink) gesproken. Zij kwam op de radioday plots binnen in november, had een kort (zeer kort) gesprek met mijn en was weer weg, Het was de eerste keer dat ik haar sinds 1975 weer terug zag. Ze heeft nog wat geheimen te delen, dus wachten we af

daai daa die daa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.