Geplaatst 26 februari 201312 jr. Ik kan hem nergens meer vinden, het nummer 'Marie Antoinette' dat werd gebruikt voor de Veronica 'Flight in show'. Wie heeft hem als WAV-file, en wie was ook al weer de uitvoerende?
Geplaatst 26 februari 201312 jr. Ik kan hem nergens meer vinden, het nummer 'Marie Antoinette' dat werd gebruikt voor de Veronica 'Flight in show'. Wie heeft hem als WAV-file, en wie was ook al weer de uitvoerende? De juiste titel is "Mary france" van Jean Jacques Perrey. Niels
Geplaatst 26 februari 201312 jr. Ik heb alleen een 192 versie: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-TLGFLD4PG7BG.mp3
Geplaatst 26 februari 201312 jr. Auteur Dank heren! Hoe had ik dit kunnen vergeten... Maar... inmiddels heb ik hem weer gevonden, rechtstreeks van een originele LP persing uit het archief van Swanet en Pieter-Jan. @Vincent: mijn browser is 3x vastgelopen op jouw link...
Geplaatst 27 februari 201312 jr. Hoe had ik dit kunnen vergeten... Ja, de jaren gaan toch mee tellen, Harm Rien (die een jaar ouder is dan Harm en dus heel goed weet waar hij het over heeft ....)
Geplaatst 27 februari 201312 jr. Ha, ha, ik ben vanaf vandaag de oudste.....66 alweer. Maar m'n geheugen werkt nog, hoewel volgens mijn vrouw soms ook weer niet........ Juul
Geplaatst 13 april 201312 jr. En zo werd het gebruikt in de commercial: Commercial - Veronica Flight-In Show Groet, Peter
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.