Geplaatst 19 juli 201312 jr. OOk maar even op dit forum geplaatst in het kader der veranderingen, niet alleen het forum verhuist naar hier, ik ben ook net verhuisd, vandaar mijn eerdere bericht bij st. Norderney: Ja hoor, het is gelukt, de studio hier in Nijmegen is al weer zover klaar dat ik een programma op kon nemen. Nog geen vinyl er bij, maar voor de rest werkt het al aardig. Weliswaar moet het mengpaneel nog verzonken en de kabels weggewerkt, maar als het goed is horen jullie daar niks van. In deze aflevering, hoe kan het ook anders, natuurlijk de Nijmeegse band Grass met colourblind en voor de rest de Earring, Names & Faces, Phantoms, C+B, etc. etc. Neem een glas, pak een stoel en luister lekker naar Nederbeat op 192, zaterdag, 19.00 :lol:
Geplaatst 19 juli 201312 jr. Dat ga ik zeker doen met een glas.........wijn in de tuin en het is er prima weer voor suc6
Geplaatst 19 juli 201312 jr. Jan, veel plezier en geluk in Noviomagus (het zal nu wel de slag om Weeterloo gaan heten). Gr. Bob
Geplaatst 20 juli 201312 jr. Auteur Jan, veel plezier en geluk in Noviomagus (het zal nu wel de slag om Weeterloo gaan heten). Gr. Bob Ha ha, nou Bob, Noviomagus is al uit de tijd van de Romeinen, ik weet niet of Napoleon ook hier geweest is, zal het voor je nazien
Geplaatst 20 juli 201312 jr. Hey Jan, Een nieuwe studio proficiat en hopelijk is de verhuis goed verlopen! Vanuit dit nieuwe norderney-forum verder veel succes met de NederBeat-programma's! Het beluisteren waard!
Geplaatst 21 juli 201312 jr. Hallo Jan, heb je uitzending moeten missen, hopelijk lukt het volgende week wel. Veel plezier met je nieuwe studio, er zal daar ongetwijfeld weer een hoop moois vandaan komen.
Geplaatst 21 juli 201312 jr. Auteur Hallo Jan, heb je uitzending moeten missen, hopelijk lukt het volgende week wel. Veel plezier met je nieuwe studio, er zal daar ongetwijfeld weer een hoop moois vandaan komen. Ha ha die Mardi, ik mis de kater
Geplaatst 21 juli 201312 jr. Tja,, dan zullen we daar toch iets aan moeten doen, op die radio zit in ieder geval al een kattenoog Tja,, dan zullen we daar toch iets aan moeten doen, op die radio zit in ieder geval al een kattenoog :-)
Geplaatst 22 juli 201312 jr. Inderdaad, net wat Juul zegt, een fraai plaatje van je studio zou niet verkeerd zijn Jan. heb mijn avatar intussen ook aangepast.
Geplaatst 29 juli 201312 jr. Je neus is groen, kattekop! Heb je die ergens ingestoken? ( Een pot groene verf ofzo? ) En Jan: Ik heb genoten van je uitzending hoor! Het klonk prima!!
Geplaatst 31 augustus 201312 jr. Auteur Ha ha die Mardi, ik had je al gemist! Mooi dat we de scheepskat weer aan boord hebben, ook heeft hij met zijn neus in de wasabi gezeten Ik mis nog een foto van de studio Jan ! Juul Ik ga er aan werken Juul, komt dan ff nieuwe topic van.
Geplaatst 1 september 201312 jr. Auteur Ha ha die Mardi, ik had je al gemist! Mooi dat we de scheepskat weer aan boord hebben, ook heeft hij met zijn neus in de wasabi gezeten Ik ga er aan werken Juul, komt dan ff nieuwe topic van. Geregeld! Zie http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-5443.html
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.