Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Rita Reys overleden

Featured Replies

Geplaatst

Een heel aardige mevrouw. Ik kan het weten want ik heb samen met haar dochter zwemles gehad in het zwembad in Hilversum (Kapelstraat) eind 50-er jaren. En Rita was er ook altijd bij.

Zwemles van de legendarische zwemtrainer in 't Gooi Jan Stender.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3483038/2013/07/28/Jazz-zangeres-Rita-Reys-88-overleden.dhtml?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

http://www.telegraaf.nl/prive/21767932/__Rita_Reys__89__overleden__.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Juul

Geplaatst

Een heel aardige mevrouw.

Over de doden niets dan goed.

Maar ik kan kan mij een uitzending van RUR herinneren, het programma van Jan Lenferink op Veronica TV in de jaren 80, waar zij te gast was met o.a. Barry Hay van de Golden Earing.

Zij kwam zeer arrogant over en nam Barry Hay echt in de zeik die zich nauwelijks (verbaal) verdedigde er erg nerveus van werd en begon te zweten als een postpaard.

Het is maar een momentopname en ze kan natuurlijk een slechte dag gehad hebben.

Robin

Geplaatst
  • Auteur

Mijn observatie is enerzijds uit m'n jeugd (zwemles) en anderzijds tijdens m'n latere radio "loopbaan" bijvoorbeeld bij Sesjun..

En, ja, je moest bij haar natuurlijk wel je zaken goed voorbereid hebben..........................

Juul

Geplaatst

recentelijk nog een box gekocht met werk van haar. 88 en dan zo'n prachtige loopbaan. En inderdaad was ze wat kakkerig overkomend waar niet iedereen tegen kon maar dat hoorde gewoon bij haar

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.