Geplaatst 1 augustus 201312 jr. Nu we in de ban zijn van "morgenochtend 10 uur"... Hierbij 5 teaser jingles van begin 2000 toen een nieuw radio station in Vlaanderen het levenslicht ging zien... Luister/download: Maandag 14 September 5 Teasers Jinglemix
Geplaatst 1 augustus 201312 jr. Nu we in de ban zijn van "morgenochtend 10 uur"... Met nog maar een paar honderd keer de plaat van Hot Chocolate - Everyone's A Winner draaien. Weer een teken van de geestelijke armoede van de z.g.n. radiomakers in ons land. Dat zoiets ook heel anders aangepakt kan worden komt blijkbaar in het geheel niet bij ze op. Robin
Geplaatst 1 augustus 201312 jr. Ik vond het gisteravond om 22:10 wel een flinke afknapper toen ik Hot Chocolate voor de 3e keer hoorde. Heb de radio maar snel weer uit gezet. Wel leuk dat 10 weer terugkomt op FM. Ik vind het prettig "wegluisteren".
Geplaatst 1 augustus 201312 jr. 3 jaar lang (of langer?) hebben piraten hun gang kunnen gaan op de nu ingezette frequenties. Om die piraten eerst even weg te jagen en tegelijkertijd een kleine hype proberen te creëren snap ik best.
Geplaatst 1 augustus 201312 jr. Om die piraten eerst even weg te jagen Kan je er beter een testtoon opzetten. en tegelijkertijd een kleine hype proberen te creëren snap ik best. Draai dan echt die ‘Portugese 16e-eeuwse Kerkorgelmuziek’. ;-) http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht//gerucht-radio-10-gold-op-a7-kavel Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.