Spring naar bijdragen

Norderney


sky devil

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Afgelopen zaterdagmiddag hoorde ik in het programma van RTV Noord, Café Martini, dat de Norderney nog iets langer in Groningen blijft liggen. Waarom werd niet verteld.... Maar lijkt me aannemelijk dat de werkzaamheden nog niet zijn afgerond.....We moeten maar gewoon afwachten op nadere berichten namens Veronicaschip zelf.....

Groeten van Anneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook zendamateur en er is een zendamateur in Groningen ( PA2EFR ) die op "fiets afstand" van de Norderney woont. En vanochtend is hij maar eens op de fiets gesprongen. Zijn foto's zijn hier te bewonderen.

http://www.ericebenau.nl/albums/Veronica/120813/

Juul - PE0GJG

Leuke locatie voor een speciaal station Juul!

Groet Hans PD0LQA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook zendamateur en er is een zendamateur in Groningen ( PA2EFR ) die op "fiets afstand" van de Norderney woont. En vanochtend is hij maar eens op de fiets gesprongen. Zijn foto's zijn hier te bewonderen.

http://www.ericebenau.nl/albums/Veronica/120813/

Juul - PE0GJG

Ja Juul, Eric is er gewoon op af gestapt!

En een brutaal mens heeft de halve wereld, zeggen ze wel eens. Nu weet ik niet of dat helemaal klopt, maar mooie foto's levert het op.

Overigens mocht hij de dag erop terugkomen en meer foto's maken... En dat deed hij:

http://www.ericebenau.nl/albums/Veronica/130813/

Enjoy!

Ik heb deze linkjes zojuist ook op het Norderney forum gezet, met daarbij Eric zijn verhaal. Het leek me een passend slotstuk daar..

Maar omdat er hier ook al foto's zijn geplaatst, hier ook zijn verhaal, door mij wat ingekort:

De eerste foto’s zijn gemaakt vanaf de overkant, de Berlagebrug en vanaf het terrein.

Toen ik daar was kwam de baas naar buiten en ging net de poort dichtdoen, maar ik mocht even snel de laatste drie foto’s schieten.