Spring naar bijdragen

Veronica Jingles


sky devil

Aanbevolen berichten

Zeer bedankt Ed. Dit was inderdaad voor mij de eerste in mijn verzameling van jingles en tunes van Veronica. Alleen die van mij zit nu vol krassen, spatjes en kraak. Dit is een perfecte kwaliteit. Fijn om hem weer kraakhelder te beluisteren.

Heb je misschien ook de LP met tunes en programmajingles? Ook die zit bij mij vol krassen.

Groet,

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Henk, Moet even kijken of ik die in goede kwaliteit heb. ik heb hem ooit op cassette gekocht maar geen idee wat de kwaliteit daarvan (nog) is. Kom er nog op terug.

Komt ie aan vanaf cassette gedigitaliseerd en de kwaliteit is voor een cassette uit 1975 wonderbaarlijk te noemen! oordeel zelf!

http://www14.zippyshare.com/v/44617968/file.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Ed, klinkt vééél beter dan die LP van mij. De naald was een keer wat te diep gegaan, zodat die steevast bij de tune van Teenager Muziek Express meerdere malen oversloeg. Heel mooi ook the Collectors met What is love helemaal zonder krassen! Heel mooi om te horen die actietune met mooie herinneringen. Leuk en zeer bedankt!

Groet,

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer bedankt Ed. Dit was inderdaad voor mij de eerste in mijn verzameling van jingles en tunes van Veronica. Alleen die van mij zit nu vol krassen, spatjes en kraak. Dit is een perfecte kwaliteit. Fijn om hem weer kraakhelder te beluisteren.

Heb je misschien ook de LP met tunes en programmajingles? Ook die zit bij mij vol krassen.

Groet,

Henk

Ik denk dat velen van ons deze LP hebben gebruikt om er 'live' jingles van te draaien of keer op keer op keer op keer nieuwe cassettes of carts mee te vullen. Grijsgedraaid dus. Dank daarom voor deze kraakheldere versie. Er staan immers veel bewerkingen op waarbij bijvoorbeeld PAMS-werk is verknipt met eigen Veronicawerk en plaatfragmenten (door vooral Ad, denk ik) en niet uitsluitend de originele pakket-jingles.

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.