Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Die reclames gewoon 'in' het programma...

Featured Replies

Geplaatst

... ik blijf het heel wat beter vinden, luisterend naar de stream van dit moment.

Die achterlijke lange commercialblokken die volgens de mediawet verplicht zijn... krankzinnig. En je bereikt het tegenovergestelde van wat in het belang van de adverteerder is: je haakt af. Plaspauze of iets dergelijks. Net als bij tv.

En waarom? Omdat het iets is dat 'geregeld' kon worden. Nou: en dan doen we dat!

Yech!

Geplaatst

Tja... Voor, tijdens en na het nieuws kun je rustig gaan eten, douchen, boodschappen doen en de wasmachine aanzetten.

Ik ben ook altijd weg als bij één van de commerciëlen de reclame begint. Af en toe een spotje tussen de platen door is veel minder irritant en je blijft gewoon luisteren. Ongetwijfeld is dit bedacht door iemand die ook weer meende verstand van 'radio' te hebben.

Of is het soms weer uit het 'goddelijke' Amerika over komen waaien?

Geplaatst

Ja , ik heb ook nooit begrepen waarom het in een blok moet. Ik ervaar het als een blok aan mijn been. Deze week zit ik door de stream weer helemaal in dat sfeertje en die reclames tussen door zijn zo veel prettiger . Trouwens ook de kwaliteit van de reclame vind ik in die oude programma s vaak (niet altijd ) beter . Tegenwoordig hoor ik in reclames zo n asociaal geschreeuw , als of ik doof ben. En een reclame kan ook heel effectief zijn als er gewoon gepraat wordt.

Vinden jullie die reclames van Nieuwe Revue niet nog steeds kostelijk ?

Geplaatst

Die reclameblokken hebben natuurlijk wel als voordeel dat de DJ, die tegenwoordig zelf "schuift", er geen omkijken meer naar heeft.. ;)

Geplaatst

Een wijdverbreid misverstand in de radiowereld.

Je mag de reclames wel degelijk 1 voor 1, dus los uitzenden.

De minimale bloklengte van 2 minuten geldt alleen voor TV.

Wel moet elk blok, dus ook een blok van 1 spot, vooraf en achteraf worden gegaan met een "pingel" oid.

Ter aanvulling, dit geldt natuurlijk alleen voor Comm omroep, de publieken mogen alleen voor en na nieuws.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.