Spring naar bijdragen

Die reclames gewoon 'in' het programma...


Aanbevolen berichten

... ik blijf het heel wat beter vinden, luisterend naar de stream van dit moment.

Die achterlijke lange commercialblokken die volgens de mediawet verplicht zijn... krankzinnig. En je bereikt het tegenovergestelde van wat in het belang van de adverteerder is: je haakt af. Plaspauze of iets dergelijks. Net als bij tv.

En waarom? Omdat het iets is dat 'geregeld' kon worden. Nou: en dan doen we dat!

Yech!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja... Voor, tijdens en na het nieuws kun je rustig gaan eten, douchen, boodschappen doen en de wasmachine aanzetten.

Ik ben ook altijd weg als bij één van de commerciëlen de reclame begint. Af en toe een spotje tussen de platen door is veel minder irritant en je blijft gewoon luisteren. Ongetwijfeld is dit bedacht door iemand die ook weer meende verstand van 'radio' te hebben.

Of is het soms weer uit het 'goddelijke' Amerika over komen waaien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja , ik heb ook nooit begrepen waarom het in een blok moet. Ik ervaar het als een blok aan mijn been. Deze week zit ik door de stream weer helemaal in dat sfeertje en die reclames tussen door zijn zo veel prettiger . Trouwens ook de kwaliteit van de reclame vind ik in die oude programma s vaak (niet altijd ) beter . Tegenwoordig hoor ik in reclames zo n asociaal geschreeuw , als of ik doof ben. En een reclame kan ook heel effectief zijn als er gewoon gepraat wordt.

Vinden jullie die reclames van Nieuwe Revue niet nog steeds kostelijk ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een wijdverbreid misverstand in de radiowereld.

Je mag de reclames wel degelijk 1 voor 1, dus los uitzenden.

De minimale bloklengte van 2 minuten geldt alleen voor TV.

Wel moet elk blok, dus ook een blok van 1 spot, vooraf en achteraf worden gegaan met een "pingel" oid.


Ter aanvulling, dit geldt natuurlijk alleen voor Comm omroep, de publieken mogen alleen voor en na nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6421
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Steelfixer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.