Geplaatst 1 september 201312 jr. Vanmorgen zag ik dat de snelkoppeling naar de Stichting Norderney ( www.norderney.nl )niet meer werkte en ontdekte dat daar nu 192 aan toegevoegd is . Dus een verandering ? of ging er bij mij iets fout ?
Geplaatst 1 september 201312 jr. Ik klikte vanochtend ook op de Norderney site en .... niks ! Ik werd niet eens doorgelinkt naar de nieuwe ..... erg slordig ! Maar, inderdaad het is nu www.norderney192.nl Rien, die er het zijne van denkt.
Geplaatst 1 september 201312 jr. Ik heb wel beeld maar geen geluid, weet iemand hoe ik geluid krijg? Wel de gebruikelijke procedure gevolgd maar er komt geen geluid via windows media player. Gr. Bob -Doet het weer-
Geplaatst 1 september 201312 jr. Ik klikte vanochtend ook op de Norderney site en .... niks ! Ik werd niet eens doorgelinkt naar de nieuwe ..... erg slordig ! Maar, inderdaad het is nu www.norderney192.nl Rien, die er het zijne van denkt. Rustig..... Het kan ook een DNS kwestie zijn natuurlijk. Ze zijn verhuist naar een andere server, maar dat moeten alle routers op internet nog wel ff gemeld krijgen.. Als het adres van de site zou veranderen, had men dat ons m.i. echt wel medegedeeld. ;)
Geplaatst 1 september 201312 jr. Beste vrienden, De ingenieurs zijn er mee doende. Het is mij even ontgaan om te vermelden. Ik zat de afgelopen dagen-weken midden in een verhuizing net als onze website. Ik ben blij dat ik na een maand weer telefoon heb. En het is hier in huis nog een beetje chaos;"waar liggen die verdeelblokken?, waar is m'n boormachine?, etc. etc........ Komende week hoop ik weer een beetje bij de les te zijn.
Geplaatst 2 september 201312 jr. FF met Per gemaild, dit was het antwoord: De knop zou omgaan bij de provider om 18 u. Dwz dat als je norderney.nl bezoekt dat je dan automatisch naar norderney192 zou gaan. Maar dat is blijkbaar niet helemaal goed gegaan. Wordt nog rechtgezet uiteraard door de provider. dus de discussie kan worden besloten met, eind goed, al goed. Beste vrienden, De ingenieurs zijn er mee doende. Het is mij even ontgaan om te vermelden. Ik zat de afgelopen dagen-weken midden in een verhuizing net als onze website. Ik ben blij dat ik na een maand weer telefoon heb. En het is hier in huis nog een beetje chaos;"waar liggen die verdeelblokken?, waar is m'n boormachine?, etc. etc........ Komende week hoop ik weer een beetje bij de les te zijn. Ha die Juul, een beetje aan het uitpakken daar? Want je bent 31-8 verhuisd toch? Nog ergens een Blaupunkt radio gevonden na 39 jaar? :D
Geplaatst 2 september 201312 jr. Het lijkt wel of alles en iedereen aan het verhuizen is. En tot mijn grote spijt moet ik eind dit jaar mijn woonadres aan de Maas verruilen voor een plekje midden in het dorp. Op Zich geen probleem, maar heel de toestand er omheen, daar raak je wel een beetje gestrest van. Maar ook dit zal weer goed komen.
Geplaatst 2 september 201312 jr. Link werkt gewoon zoals het zou moeten .En ach ja ook ik ben midden in de verhuizing van Bussum Naar Houten En hier zoeken we ook naar waar alles nu weer is gebleven uscces allemaal en tot snel weer Hier ook midden tussen de dozen en bij mij werkt de link zoals het zou moeten met 192 er tussen .kon gewoon de oude link openen met de nieuwe site
Geplaatst 3 september 201312 jr. Werkte hier gelijk als 1 speer,,ging hellemaal,,en natuurlijk weer het ouwe vertrouwde ongekende goeie geluidskwalitijd,,grote klasse!! groetjess,,jim.. Werkte hier gelijk als 1 speer,,ging hellemaal goed,,en natuurlijk weer het ouwe vertrouwde ongekende goeie geluidskwalitijd,,grote klasse!! groetjess,,jim..
Geplaatst 3 september 201312 jr. Beste vrienden, De ingenieurs zijn er mee doende. Het is mij even ontgaan om te vermelden. Ik zat de afgelopen dagen-weken midden in een verhuizing net als onze website. Ik ben blij dat ik na een maand weer telefoon heb. En het is hier in huis nog een beetje chaos;"waar liggen die verdeelblokken?, waar is m'n boormachine?, etc. etc........ Komende week hoop ik weer een beetje bij de les te zijn. De oude link doet het bij mij ook nog. klik maar bij Juul zijn bericht op de link.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.