Geplaatst 1 september 201312 jr. Ik hoop dat het lukt, geen ervaring met Flickr..... maar het staat nog wat door elkaar, maar toch, denk dat jullie hier een indruk krijgen hoe de studio er nu uit ziet. Er moet nog wat weg gewerkt, aangepast, maar in grote lijnen is dit wat het moet zijn in de studio van Nederbeat op 192... Hier staan de foto's klikken dus...
Geplaatst 1 september 201312 jr. Ziet er goed uit Jan, mooie foto's....en ik zag een bekend geel single hoesje... Groet, Anneke
Geplaatst 1 september 201312 jr. Auteur Ziet er goed uit Jan, mooie foto's....en ik zag een bekend geel single hoesje... Groet, Anneke Klopt Anneke, 75 cent bij de kringloop.......
Geplaatst 1 september 201312 jr. Helemaal geweldig Jan. Hier zal ongetwijfeld weer een hoop moois gecreëerd worden waar velen nog veel plezier aan zullen beleven. En sfeer heeft het zeker, dat is zowiezo belangrijk om een goed programma te kunnen maken.
Geplaatst 1 september 201312 jr. Gezellig Jan! Heb jaren geleden hier alles afgebroken maar als ik jouw foto's zie begint het aardig te kriebelen!!! Succes in je nieuwe "hok" .
Geplaatst 1 september 201312 jr. Leuk om jouw "werk"plek even te zien Jan. Ziet er best leuk uit. Net alsof je aan boord zit.-)
Geplaatst 1 september 201312 jr. JAN! heel veel opname plezier in je nieuwe studio. ja dat zijn nog eens spulletjes om het zo maar een te zeggen. chapeau!
Geplaatst 1 september 201312 jr. Strak in orde, Jan! Ik zeg: Raam blinderen met trespa en een patrijspoortje monteren. Klaar! ;)
Geplaatst 1 september 201312 jr. Ziet er goed uit Jan, mooie foto's....en ik zag een bekend geel single hoesje... Groet, Anneke Tja....die hoesjes, compleet met inhoud zijn de hele wereld over gegaan na het einde van de zeezender. Ik ben er verschillende tegengekomen in een tweedehands platenzaak begin jaren '80 in Colorado Springs - USA. Groetjes.
Geplaatst 1 september 201312 jr. Auteur Strak in orde, Jan! Ik zeg: Raam blinderen met trespa en een patrijspoortje monteren. Klaar! Als jij er dan ff een M24 in zet Rob, dan doe ik de patrijspoort, ok? Overigens, alle spullen in de studio, op de mic en wat kleine dingen na zijn 2e hands, apparatuur grotendeels van marktplaats en het hout voor de tafel is van mijn oude tv kast in mijn vorige woning. Tja, in een kelder kan je soms een lekker sfeertje maken, ik moet nog de muziekexpres posters van the Animals en the Earrings etc. aan de muur hangen, en natuurlijk, de poster van ons trouwe Veronicaschip ;)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.