Spring naar bijdragen

Andy Archer


Juul

Aanbevolen berichten

Inderdaad Facebook niks voor mij. Ik SMS ook niet en heb ook geen iPhone of zoiets.

Lekker rustig, toen ik nog in het werkzame deel van m'n leven zat had ik 2 mobiele tel. enz.

Maar goed, ik ben benieuwd of er nog een recente uitzending van Andy boven water komt.

En wie weet ga ik hem wel persoonlijk ontmoeten.........leuk.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Facebook niks voor mij. Ik SMS ook niet en heb ook geen iPhone of zoiets.

Lekker rustig, toen ik nog in het werkzame deel van m'n leven zat had ik 2 mobiele tel. enz.

Maar goed, ik ben benieuwd of er nog een recente uitzending van Andy boven water komt.

En wie weet ga ik hem wel persoonlijk ontmoeten.........leuk.

Juul

Speciaal voor Juul, hier 1 van de laatste programma's van Andy Archer op BBC Radio Norfolk in julie 2010, the Garden Party. Een variant op the Perfumed Garden van John Peel op Big L in de zomer van 1967, boordevol goeie muziek?

Nee, 2 uur lang een tuinprogramma, bordevol ips etc, Juul, komt vast van pas nu je weer verhuisd bent.

Hier te vinden http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WVTCOPNHFOIR.mp3

Uit juni 1974 nog een "echte" Caroline show van Archer, het was de lange warme zomer van 74 die op 31-8 natuurlijk in een drama eindigde. Maar in juni klonk dat nog niet door. Waar Veronica en RNI de jeugd en jeugdigen bezig hielden met top 40 radio waren de mensen aanboord van de Mi Amigo druk met Love and Peace and LA.

Dat weerklonk in de Caroline uitzendingen des avonds na sluiting van Radio Mi Amigo, the sound was cool en far out, ongetwijfeld waren de "sjekkies" die aanboord werden gedraaid van het bekende zeer lange super kingsize formaat, rijkelijk voorzien van een toegevoegde substantie die de Caroliners zelf in Amsterdam verbouwden.

Hier is Andy uit 1974 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-YGZA7Y6ZVQ7X.mp3

Paul de Haan.

< heeft geen aaifoon, wel een aaihond>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je, Paul. Dat uurtje had ik niet. Nog veel meer Andy Archer en Radio Caroline is te vinden op http://www.azanorak.com/ maar dat wisten de meesten hier waarschijnlijk allang.

Ik heb wel een aaipod classic, 120 GB. Daar staan nu enkele honderden uurtjes Veronica op, zodat het me doet denken aan zo'n oud Veronica-transistorradiootje uit de jaren zestig. Nu nog mijn opnames van Caroline en London uit de sixties erbij zetten, en dan kan ik van de ene opname naar de andere overschakelen alsof ik een draai geef aan de AM-knop.

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.