Geplaatst 1 november 201312 jr. Na het trieste nieuws vandaag dat Bart van Leeuwen gedwongen moet stoppen bij Veronica toch even terug naar het echte Veronica... Vaste prik was altijd het bezoeken van de uitzendingen op lokatie op Hilversum 1 / radio 2. Je stond op met Bart van Leeuwen en je schakelde uit na Chiel van Praag. Een paar foto's uit mijn collectie met Erik de Zwart, Will Luikinga en de truck natuurlijk.
Geplaatst 2 november 201312 jr. Leuke foto's. Maar weet je wat ik in het kader van de geschiedenis nou mis?. Juist ja, de plaats waar de foto's genomen zijn. Dan pas is het "plaatje compleet". Juul
Geplaatst 2 november 201312 jr. Hier wat foto's van Veronica locatie uitzendingen gemaakt in 1993 in Valkenswaard en in 1988 in Rotterdam. Op de foto o.m. te zien Unico Glorie,Bart de Graaf,Ad Bouman,Gijs Staverman,Chiel van Praag,Bonnie St. Claire,Jan Keizer en Carola Smit van BZN.
Geplaatst 2 november 201312 jr. Na het trieste nieuws vandaag dat Bart van Leeuwen gedwongen moet stoppen bij Veronica toch even terug naar het echte Veronica... Vaste prik was altijd het bezoeken van de uitzendingen op lokatie op Hilversum 1 / radio 2. Je stond op met Bart van Leeuwen en je schakelde uit na Chiel van Praag. Het echte Veronica op Hilversum 1 en 2? Chiel van Praag? Sorry, maar dat was heus Veronica 2.0. Het echte Veronica hield op op 31 augustus 1974.
Geplaatst 2 november 201312 jr. En nog 2 afbeeldingen. Boven Lex Harding op de Markt in Rotterdam bij de Coolsingel in gesprek met een groenteboer. Onder Will Luikinga op de Veronica kar op de Coolsingel in gesprek met Ras Rotterdammer Gerard Cox.
Geplaatst 2 november 201312 jr. Auteur Mooie foto's.... Altijd mooi om mee te maken die Veronica truck. Leuke foto's. Maar weet je wat ik in het kader van de geschiedenis nou mis?. Juist ja, de plaats waar de foto's genomen zijn. Dan pas is het "plaatje compleet". Klopt! Ik weet alleen niet meer 100% zeker waar dit was. Dit kan Goes of Zierikzee zijn. In ieder geval Zeeland Het mysterie is volgens mij opgelost. Op 1 van de andere foto's herken ik het Bellamypark in Vlissingen! Elk jaar had je ook het Hollandse hits festival als onderdeel van de "Veronica komt naar je toe deze zomer". Dit was in Coevorden! Geweldige lokatie was dat.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.