Geplaatst 25 november 201312 jr. Volgens mij komt het uit The States: http://en.wikipedia.org/wiki/To_Tell_the_Truth
Geplaatst 26 november 201312 jr. Wat gaaf, zeg! Wat een grappige keuze van die show, om een Engelse radiopiraat op te voeren. En dat Ronan dat dééd.
Geplaatst 26 november 201312 jr. Ik heb bij de Avondspits eens Kruip in de Huid van Ronan gedaan ergens in de jaren 80. Ook gewonnen ik ga eens op zoek naar de cassetteopname.. Hans Marijs
Geplaatst 28 november 201312 jr. Weet u wel hoe zij naam precies moet worden uitgesproken. Verwachte hem ook niet in een BBC programma. vr.gr.Anne
Geplaatst 30 november 201312 jr. Wat gaaf, zeg! Wat een grappige keuze van die show, om een Engelse radiopiraat op te voeren. En dat Ronan dat dééd. Oeeeeeeeeeeeee, fout fout!!!! Ronan is geen Engelse radiopiraat ,maar een Ierse marinebroadcaster. Paul de Haan.
Geplaatst 30 november 201312 jr. Weet u wel hoe zij naam precies moet worden uitgesproken. Verwachte hem ook niet in een BBC programma. vr.gr.Anne BBC, dan zou de pleuris in GB zijn uitgebroken. Het was CBS, in de USA dus.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.