Geplaatst 3 januari 201411 jr. Radio 1 heeft een nieuwe vormgeving. Ok, moet kunnen..... Maar waar ik mij werkelijk dood aan erger is dat pingeltje in het journaal dat de scheiding van de onderwerpen moet aangeven. In de eerste plaats hoe kom je op het idee om het geluid van een "verlepte Kerstbel" te laten horen?. En ten tweede ligt het geluidsnivo zo'n 6dB lager als de rest. Wat een creativiteit zeg!!! Hoe verzin je het?.................. Doe dan gewoon een piepje. Zo dat ben ik effe kwijt! Juul
Geplaatst 3 januari 201411 jr. Voor de rest alles OK Juul? Nog de beste wensen voor 2004, Groet, Peter
Geplaatst 3 januari 201411 jr. Auteur Ja op een beetje hooikoorts na is alles OK. Dank voor je wensen. Ook voor jou. Juul PS. Maar wat vindt jij ervan?
Geplaatst 3 januari 201411 jr. Ik heb het eerlijk gezegd nog niet gehoord, maar dat ga ik de komende dagen zeker doen en dan laat ik het je weten. Groet, Peter
Geplaatst 3 januari 201411 jr. 2004, Peter? Wat is daar de achterliggende gedachte van? Gr.thijs en de beste wensen voor 2014
Geplaatst 3 januari 201411 jr. Volume is goed als je zacht luistert. Zet je de radio harder dan hoor je wat vreemde geluiden. Gaat eigenlijk om 2 pipjes op een soort van bedje. Hal je het bedje weg dn is het goed.
Geplaatst 6 januari 201411 jr. Nou Juul ik heb vandaag naar het Radio 1 journaal met de piepjes geluisterd. Allereerst moet ik zeggen dat de nieuwe vormgeving goed klinkt, alleen die pingel vind ik niets. In de tussenpingel zit een belletje waarbij ik meteen moet denken aan een deurbel in een winkel als er iemand binnenkomt :-). Groet, Peter
Geplaatst 6 januari 201411 jr. Auteur Nou Juul ik heb vandaag naar het Radio 1 journaal met de piepjes geluisterd. Allereerst moet ik zeggen dat de nieuwe vormgeving goed klinkt, alleen die pingel vind ik niets. In de tussenpingel zit een belletje waarbij ik meteen moet denken aan een deurbel in een winkel als er iemand binnenkomt :-). Groet, Peter Hoi Peter, Ben ik blij dat ik niet de enige ben. De nieuwe vormgeving is effe wennen maar het moet z'n tijd hebben. Dat geduld heb ik. Maar die pingel,.............."hoe verzin je het....". Doet mij denken aan jaren geleden. Toen had iemand ( Henk van Hoorn ) bedacht dat je de pips ook wel vanaf cart kon starten. Nou dat ging natuurlijk helemaal fout, dat snap je wel. Da's toen ook gauw terug gedraaid.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.