Geplaatst 30 januari 201411 jr. DJ Cees van Zijtveld maakte in de jaren behalve met Jan van Veen een single ook een solo single. Ik heb 'em, maar......ik heb effe geen pick-up bij de hand. Iemand audio? Juul
Geplaatst 31 januari 201411 jr. Scan 'm even. D'r zal vaste wel iemand zijn die daar geluid uit kan toveren! ;)
Geplaatst 31 januari 201411 jr. Auteur Scan 'm even. D'r zal vaste wel iemand zijn die daar geluid uit kan toveren! Ik kan je even niet volgen......... Juul
Geplaatst 31 januari 201411 jr. In 3d ingescand zou ik er met de 3d printer een copie van kunnen maken en die weer afspelen. Maar alle gekheid op een stokje, dat zou niets worden. Gisteren heb ik nog gezocht of er ergens een audio bestand van Opa Keessie bestond, maar niets gevonden. Dus Juul, je zult hem zelf moeten digitaliseren of via iemand anders ( ik kan het, maar het is wel flink uit de buurt) Rien
Geplaatst 31 januari 201411 jr. Auteur In 3d ingescand zou ik er met de 3d printer een copie van kunnen maken en die weer afspelen. Maar alle gekheid op een stokje, dat zou niets worden. Gisteren heb ik nog gezocht of er ergens een audio bestand van Opa Keessie bestond, maar niets gevonden. Dus Juul, je zult hem zelf moeten digitaliseren of via iemand anders ( ik kan het, maar het is wel flink uit de buurt) Rien Ik kan het ook, maar ik moet effe de PU uit de verhuisdoos pakken. Heb het effe druk nu. Moet naar "Hillywood" zo direct. Ik doe het in het weekend wel even. Juul
Geplaatst 31 januari 201411 jr. Ik kan je even niet volgen......... Juul Het is inmiddels gelukt om van zeer oude platen een foto te maken waarop de groef goed zichtbaar is, en er dan software op los te laten die die groef inderdaad vertaalt in geluid. Het wordt echt steeds gekker. http://www.usatoday.com/story/news/nation/2013/07/22/professor-plays-photo-vintage-vinyl/2574615/
Geplaatst 31 januari 201411 jr. Als je m naar me opstuurt kan ik m wel digitaliseren Juul, heb je iets war t breukvrij in kan? Groet, Jan
Geplaatst 1 februari 201411 jr. Auteur Als je m naar me opstuurt kan ik m wel digitaliseren Juul, heb je iets war t breukvrij in kan? Groet, Jan Dank je Jan, Maar het opsturen is meer werk dan m'n PU effe aansluiten. Gisteren effe druk. De KRO reunie is nl opgenomen. Dus pas laat thuis. Zal vandaag de foto's plaatsten. Juul
Geplaatst 1 februari 201411 jr. Dank je Jan, Maar het opsturen is meer werk dan m'n PU effe aansluiten. Gisteren effe druk. De KRO reunie is nl opgenomen. Dus pas laat thuis. Zal vandaag de foto's plaatsten. Juul Nou ja Juul.... dat hangt er vanaf hoe diep je in de verhuisdozen moet graven voor je de PU gevonden hebt Suc6, krijgen we 'm nog te horen hier, ben nu wel benieuwd geworden naar dit ongetwijfeld zeer 'foute' plaatje....
Geplaatst 1 februari 201411 jr. Auteur Verhuisdoos 3 gaf de PickUp en de versterker prijs. Uitgang Tape in de MAC en hup..... Hier is het audio: http://www38.zippyshare.com/v/97964163/file.html Juul
Geplaatst 2 februari 201411 jr. Zeer gedateerd en erg 'fout'. Op de b kant probeert Cees een natuurgetrouw de stem van een oude man te maken, maar helaas klinkt het meer als een mekkerende geit maar goed, het blijft natuurlijk historisch materiaal ;)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.