Geplaatst 21 maart 201411 jr. Iedereen die morgen naar A'dam gaat naar de RadioDay wens ik een mooie en leerzame dag toe! Juul
Geplaatst 21 maart 201411 jr. O zonde, Juul. Ik had gehoopt je daar te treffen. Nouououou... dan zal het wel 31 augustus worden, denk ik...
Geplaatst 22 maart 201411 jr. Auteur Ik moet vandaag zo'n 200 beuk haag planten-struiken de grond in doen........... En er komen dit jaar nog genoeg "feestelijkheden" waar wij elkaar kunnen treffen. Juul
Geplaatst 22 maart 201411 jr. Juul, doe je wel voorzichtig met je rug ? 200 plantjes in de grond plaatsen is niet misselijk. Rien, die zich verbaast over tuinman Juul ;)
Geplaatst 22 maart 201411 jr. Ont-zet-tend druk was het, vandaag in Amsterdam! En zoals altijd waren de gesprekken die ontstaan het leukst. Het was even slikken bij het binnenkomen en naar de zaal lopen dat er geen Rob Olthof achter een tafel zat... 50 jaar Radio Caroline, 40 jaar sinds het verdwijnen van Veronica en Noordzee... en dan zo'n volle bak! We zijn echt getuige geweest van een bijzonder hoofdstuk in de geschiedenis van radio, dat werd overtuigend bewezen. Dank aan de organisatie en aan al die enthousiaste bezoekers en oud-medewerkers: het was een prima dag!
Geplaatst 22 maart 201411 jr. Ik moet vandaag zo'n 200 beuk haag planten-struiken de grond in doen........... En er komen dit jaar nog genoeg "feestelijkheden" waar wij elkaar kunnen treffen. Juul Tja, die plantjes kun je op elke dag van 't jaar poten (als er geen vorst in de grond zit), maar zo'n radiodag als vandaag is uniek en zal ook niet snel meer terugkomen. Ik heb er de hele dag ontzettend van genoten, ik heb nog nooit zoveel ex-zeezender medewerkers bij elkaar gezien. Een dag om absoluut niet te missen. Grote komplimenten zijn op z'n plaats voor Hans en Martin!!
Geplaatst 22 maart 201411 jr. Inderdaad Ben, een dag om absoluut niet te missen. Niet alleen de complimenten voor Hans en Martin, maar voor iedereen die heeft meegewerkt om deze fantastische dag mogelijk te maken! De foto's voor wie het heeft gemist of dag nog eens wil terugzien: http://www.schriel.nl/evenementen/radioday-amsterdam-2014/
Geplaatst 23 maart 201411 jr. Auteur Leuke foto's Vincent, ik ken niet alle mensen maar mooi om de RNI collega's te zien. Die herken ik dan weer wel.
Geplaatst 23 maart 201411 jr. Vincent, nummer 2 op foto 4 is Dick de Graaf (RNI) foto 26 is ook Dick de Graaf
Geplaatst 23 maart 201411 jr. Vincent, nummer 2 op foto 4 is Dick de Graaf (RNI) foto 26 is ook Dick de Graaf Dank je. Ik ben nog bezig met de namen, maakt het zo een stuk makkelijker.
Geplaatst 23 maart 201411 jr. Sînds 1978 heb ik bijna alle radiodagen bezocht. Dit jaar ben ik niet geweest en wel om de reden dat bijna de hele dag Engels gesproken werd en, omdat mijn kennis van de Engelse taal onvoldoende is, ik dus het meeste niet kon volgen. Jammer, maar misschien kan ik er de volgende keer weer bij zijn. Gr.thijs
Geplaatst 25 maart 201411 jr. Hierbij nog een stel foto's van de Radiodag 2014. Beschikbaar tot 30 maart a.s. Veel plezier! http://we.tl/aENERWoF0Y Aanvullingen: foto's 8255 en 8256: de onbekende is Peter Philips foto's 8149, 8150 en 8151: onbekende is Sieka van Gelder-Snip foto's 8258 en 8259: onbekende is Eddy Mann foto 8267: Nigel Harris moet zijn Andy Archer Theo
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.