Spring naar bijdragen

RadioDay


Juul

Aanbevolen berichten

Ont-zet-tend druk was het, vandaag in Amsterdam! En zoals altijd waren de gesprekken die ontstaan het leukst. Het was even slikken bij het binnenkomen en naar de zaal lopen dat er geen Rob Olthof achter een tafel zat...

50 jaar Radio Caroline, 40 jaar sinds het verdwijnen van Veronica en Noordzee... en dan zo'n volle bak! We zijn echt getuige geweest van een bijzonder hoofdstuk in de geschiedenis van radio, dat werd overtuigend bewezen.

Dank aan de organisatie en aan al die enthousiaste bezoekers en oud-medewerkers: het was een prima dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet vandaag zo'n 200 beuk haag planten-struiken de grond in doen...........

En er komen dit jaar nog genoeg "feestelijkheden" waar wij elkaar kunnen treffen.

Juul

Tja, die plantjes kun je op elke dag van 't jaar poten (als er geen vorst in de grond zit), maar zo'n radiodag als vandaag is uniek en zal ook niet snel meer terugkomen. Ik heb er de hele dag ontzettend van genoten, ik heb nog nooit zoveel ex-zeezender medewerkers bij elkaar gezien. Een dag om absoluut niet te missen. Grote komplimenten zijn op z'n plaats voor Hans en Martin!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Ben, een dag om absoluut niet te missen. Niet alleen de complimenten voor Hans en Martin, maar voor iedereen die heeft meegewerkt om deze fantastische dag mogelijk te maken!

De foto's voor wie het heeft gemist of dag nog eens wil terugzien: http://www.schriel.nl/evenementen/radioday-amsterdam-2014/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sînds 1978 heb ik bijna alle radiodagen bezocht. Dit jaar ben ik niet geweest en wel om de reden dat bijna de hele dag Engels gesproken werd en, omdat mijn kennis van de Engelse taal onvoldoende is, ik dus het meeste niet kon volgen. Jammer, maar misschien kan ik er de volgende keer weer bij zijn.

Gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hierbij nog een stel foto's van de Radiodag 2014. Beschikbaar tot 30 maart a.s. Veel plezier!

http://we.tl/aENERWoF0Y

Aanvullingen: foto's 8255 en 8256: de onbekende is Peter Philips

foto's 8149, 8150 en 8151: onbekende is Sieka van Gelder-Snip

foto's 8258 en 8259: onbekende is Eddy Mann

foto 8267: Nigel Harris moet zijn Andy Archer

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6423
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    rynnus
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.