Geplaatst 26 april 201411 jr. Deze kwam ik vandaag tegen tussen mijn jingles van Veronica.TM: The Power demo cut #9 - Dit is Veronica (alternatieve zang) Deze uitvoering stond niet op de CD. Groet, Peter
Geplaatst 26 april 201411 jr. Dit is de korte versie. Er is ook nog een versie van meer dan 2 minuten. Dirk
Geplaatst 26 april 201411 jr. Auteur Ik weet het, maar dat is een loop en die is wel eentonig. Er is ook nog een submix van de 1 minuutversie met trompet en zonder mannelijke zang aan het einde. Peter
Geplaatst 26 april 201411 jr. Auteur Ik vraag mij af in welke sessie deze jingles zijn ingezongen. De zang is duidelijk anders dan het basispakket en de resing voor de Grote verwarring / CRM / Veronica van C naar B. Peter
Geplaatst 27 april 201411 jr. Deze versie werd gebruikt als Lex Harding info had over de nieuwe binnenkomers in de Top 40 ik meen rond 1983/84. En volgens mij was de vrouwelijke stem van Jody Pijper??? Gr. Arnold.
Geplaatst 27 april 201411 jr. Hallo Peter, of een van de anderen: hebben jullie ook een downloadbare versie? Deze kan ik alleen afspelen. Bij voorbaat dank Edwin
Geplaatst 5 mei 201411 jr. Ik weet het, maar dat is een loop en die is wel eentonig. Er is ook nog een submix van de 1 minuutversie met trompet en zonder mannelijke zang aan het einde. Peter Die versie ken ik niet... Ken alleen deze versie. Simon
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.