Geplaatst 12 mei 201411 jr. Zagen we toch gisteravond Herr Bollier, de helft van MeBo, in hoogst eigen persoon in een documentaire over Lockerbie op het ZDF. MEBO zou de timer geleverd hebben, werd opgevoerd als Zwitsers bedrijf, maar de link met RNI werd compleet gemist, dus ook niet dat de Mebo2 aan Khadaffi is verkocht, en de andere MEBO activiteiten in Libie, terwijl Libie en Lockerbie zwaar verband hebben. Overigens was de conclusie van het verhaal dat Iran achter de aanslag zat, als vergelding voor de aanslag va de Amerikanen op een Iraans passagiersvliegtuig. Lockerbie zou een samenwerking tussen alle grote terroristische clubs, Iran, Libie en de Palestijen, zijn geweest.
Geplaatst 12 mei 201411 jr. Documentaire is hier te bekijken: http://www.zdf.de/ZDFmediathek/beitrag/video/2067680/Das-Attentat-von-Lockerbie#/beitrag/video/2067680/Das-Attentat-von-Lockerbie Stukje over de timer en Edwin Bollier vanaf 22 minuten en 10 seconden. Robin
Geplaatst 12 mei 201411 jr. Ik begrijp denk ik wel als me verplaatsende in de programmamakers waarom ze de link met RNI niet genoemd hebben. Waarom? WIJ vinden dat interessant omdat we RNI kennen en Mebo. De argeloze Duitse kijker niet. En het voegt niks toe aan een docu over Lockerbie. Anders had je weer moeten uitleggen wat RNI was en dat kost weer programmatijd hé? Ik had als programmamaker hetzelfde gedaan. Juul
Geplaatst 12 mei 201411 jr. Krijg je ook weer geruchten dat ze al in de jaren 70 gecodeerde boodschappen verstuurden enzo... Voor je het weet heb je dan een inwoner van Elburg voor de camera.. ;)
Geplaatst 13 mei 201411 jr. Auteur Ik had het er wel in gedaan om aan te tonen welke bijzondere activiteiten MEBO erop na hield, en niet een klein electronica bedrijfje is. Bovendien is de link met Libie, die dus al bestond voor Lockerbie, essentieel. Bollier onkent de timers geleverd te hebben, wat ik met mn extra achtergrondkennis dus niet geloof.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.