Spring naar bijdragen

MEBO en Lockerbie


ruudam

Aanbevolen berichten

Zagen we toch gisteravond Herr Bollier, de helft van MeBo, in hoogst eigen persoon in een documentaire over Lockerbie op het ZDF.

MEBO zou de timer geleverd hebben, werd opgevoerd als Zwitsers bedrijf, maar de link met RNI werd compleet gemist, dus ook niet dat de Mebo2 aan Khadaffi is verkocht, en de andere MEBO activiteiten in Libie, terwijl Libie en Lockerbie zwaar verband hebben.

Overigens was de conclusie van het verhaal dat Iran achter de aanslag zat, als vergelding voor de aanslag va de Amerikanen op een Iraans passagiersvliegtuig.

Lockerbie zou een samenwerking tussen alle grote terroristische clubs, Iran, Libie en de Palestijen, zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp denk ik wel als me verplaatsende in de programmamakers waarom ze de link met RNI niet genoemd hebben.

Waarom?

WIJ vinden dat interessant omdat we RNI kennen en Mebo. De argeloze Duitse kijker niet. En het voegt niks toe aan een docu over Lockerbie.

Anders had je weer moeten uitleggen wat RNI was en dat kost weer programmatijd hé?

Ik had als programmamaker hetzelfde gedaan.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het er wel in gedaan om aan te tonen welke bijzondere activiteiten MEBO erop na hield, en niet een klein electronica bedrijfje is. Bovendien is de link met Libie, die dus al bestond voor Lockerbie, essentieel.

Bollier onkent de timers geleverd te hebben, wat ik met mn extra achtergrondkennis dus niet geloof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6424
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Drumpad
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.