Geplaatst 2 juni 201411 jr. Mag ik deze hier even onder de aandacht brengen? petitie tegen sloop KRO-studiocomplex
Geplaatst 3 juni 201411 jr. Nog in dit gebouw gewerkt, voor Krachtvoer, Marc Stakenburg Is heel mooi met gebrandschilderde ramen.
Geplaatst 3 juni 201411 jr. Ik heb ook getekend. Mijn moeder is er ooit eens geweest met het plaatselijk zangkoor. Volgens mij presenteerde Hans van Willigenburg toen een programma tussen de middag voor vooral huisvrouwen. Kees Schilperoort had in dat programma een spelletje waarbij je het geluid moest raden. En dan ging hij alle zaken opnoemen die eerder waren opgegeven, maar die niet juist waren.
Geplaatst 3 juni 201411 jr. Ik zal ook tekenen, als ik het goed heb is de kap constructie erg mooi, ik keek vaak naar de gebouwen vanaf de Vitus toren.
Geplaatst 5 juni 201411 jr. Wel of niet tekenen, daar is iedereen vrij in. Wat je sloopt is weg, er is al zoveel gesloopt waar men later spijt van kreeg.
Geplaatst 5 juni 201411 jr. Wat ik ook heel mooi en karakteristiek vind, is het oude AVRO-gebouw. Ik geloof niet dat het nog een omroepfunctie heeft. Jammer is zoiets, een gebouw met zoveel historie, waar indertijd de hoorspelen van Paul Vlaanderen en talloze andere radioprogramma's nog vandaan kwamen, of later de uitzendingen van Avro's Toppop. In de tijd dat de Avro er nog zat, heb ik er weleens een rondleiding gehad. Een beetje moderniseren en je kunt er vast een leuk mediabedrijf in onderbrengen. Maar ja, 't kost natuurlijk centjes...
Geplaatst 6 juni 201411 jr. Bijna was de studio al eens afgebrand: http://zoeken.gooienvechthistorisch.nl/publiek/detail.aspx?xmldescid=55251434
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.