Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Sloop KRO-studio

Featured Replies

Geplaatst

Ik had 'm al via facebook gezien. En ondertekend natuurlijk!

Geplaatst

Nog in dit gebouw gewerkt, voor Krachtvoer, Marc Stakenburg

Is heel mooi met gebrandschilderde ramen.

Geplaatst

Ik heb ook getekend. Mijn moeder is er ooit eens geweest met het plaatselijk zangkoor. Volgens mij presenteerde Hans van Willigenburg toen een programma tussen de middag voor vooral huisvrouwen. Kees Schilperoort had in dat programma een spelletje waarbij je het geluid moest raden. En dan ging hij alle zaken opnoemen die eerder waren opgegeven, maar die niet juist waren.

Geplaatst

Ik zal ook tekenen, als ik het goed heb is de kap constructie erg mooi, ik keek vaak naar de gebouwen vanaf de Vitus toren.

Geplaatst

Wel of niet tekenen, daar is iedereen vrij in. Wat je sloopt is weg, er is al zoveel gesloopt waar men later spijt van kreeg.

Geplaatst

Wat ik ook heel mooi en karakteristiek vind, is het oude AVRO-gebouw. Ik geloof niet dat het nog een omroepfunctie heeft. Jammer is zoiets, een gebouw met zoveel historie, waar indertijd de hoorspelen van Paul Vlaanderen en talloze andere radioprogramma's nog vandaan kwamen, of later de uitzendingen van Avro's Toppop. In de tijd dat de Avro er nog zat, heb ik er weleens een rondleiding gehad. Een beetje moderniseren en je kunt er vast een leuk mediabedrijf in onderbrengen. Maar ja, 't kost natuurlijk centjes...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.