Spring naar bijdragen

TROS 50 jaar


Juul

Aanbevolen berichten

Vond ik vandaag de uitnodiging voor het feest ter gelegenheid van 50 jaar TROS in de bus.

Toevallig weet ik dat de huidige bazen in hun on-eindige wijsheid hebben besloten om Hans Liberg te laten optreden met een historisch overzichtje.......

Wie zeg je ??? Ja, Hans Liberg.

"Oh" riep een huidige TROS collega, "ja, typies TROS hé?

Zit je de hele avond in Carré naast oud collega's die je een tijd niet gezien hebt en dan moet je naar een optreden kijken van Hans Liberg....Dus je kunt niks zeggen tegen elkaar van:"hoe is het met jou ?'...........

ik denk dat Joop Landré het anders gedaan zou hebben.

Ik laat het maar aan mij voorbij gaan. 3 dagen daarvoor hebben we Veronica feest- reünie...........

2hf6hyg.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond ik vandaag de uitnodiging voor het feest ter gelegenheid van 50 jaar TROS in de bus.

Toevallig weet ik dat de huidige bazen in hun on-eindige wijsheid hebben besloten om Hans Liberg te laten optreden met een historisch overzichtje.......

Wie zeg je ??? Ja, Hans Liberg.

"Oh" riep een huidige TROS collega, "ja, typies TROS hé?

Zit je de hele avond in Carré naast oud collega's die je een tijd niet gezien hebt en dan moet je naar een optreden kijken van Hans Liberg....Dus je kunt niks zeggen tegen elkaar van:"hoe is het met jou ?'...........

ik denk dat Joop Landré het anders gedaan zou hebben.

Ik laat het maar aan mij voorbij gaan. 3 dagen daarvoor hebben we Veronica feest- reünie...........

2hf6hyg.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Vond ik vandaag de uitnodiging voor het feest ter gelegenheid van 50 jaar TROS in de bus.

Toevallig weet ik dat de huidige bazen in hun on-eindige wijsheid hebben besloten om Hans Liberg te laten optreden met een historisch overzichtje.......

Wie zeg je ??? Ja, Hans Liberg.

"Oh" riep een huidige TROS collega, "ja, typies TROS hé?

Zit je de hele avond in Carré naast oud collega's die je een tijd niet gezien hebt en dan moet je naar een optreden kijken van Hans Liberg....Dus je kunt niks zeggen tegen elkaar van:"hoe is het met jou ?'...........

ik denk dat Joop Landré het anders gedaan zou hebben.

Ik laat het maar aan mij voorbij gaan. 3 dagen daarvoor hebben we Veronica feest- reünie...........

2hf6hyg.jpg

 

Juul,

 

Ik heb inmiddels begrepen uit de media dat het een "geweldig" optreden was van Hans Liberg, zo dat er zaterdagavond maar een klein gedeelte van word uitgezonden, zodat we het meeste moeten missen van Hans Liberg, kort om het was slecht.

Dus een wijs besluit lijkt me, vooraf maar ook achteraf.

 

Groet Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond een speciale uitzending op NPO1. Ik ben benieuwd in hoeverre ze stil staan bij de zeezendertijd. We gaan het beleven. :)  

nou niet hoor !  Gelukkig ben ik niet geweest, en m'n oud collega's waren ook niet, "hoe zeg je dat?....."

 

Enfin. lees maar in het AD.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou niet hoor !  Gelukkig ben ik niet geweest, en m'n oud collega's waren ook niet, "hoe zeg je dat?....."

 

Enfin. lees maar in het AD.

 

Artikel gelezen en mee eens

Ik heb ook net gekeken en ik vond het ook helemaal niks. Alles ging hak op de tak, Heel jammer van zn reünie, je kan er veel mooier en waardiger iets van maken. Zonde !!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welnu, het is al weer 15 jaar geleden    .............

 

Op 4 november 1999 bestond de TROS 35 jaar.

De directie had het plan opgevat om tgv dat feit een CD uit te brengen voor onze leden.

ik mocht het idee uitwerken samen met een collega en toen nog NOS technicus Herman Dales.

We maakten eerst een demo met Freek Simon als stem, maar die opzet werd afgekeurd.

Het moest spannender, meer radio 3. Dus werd Edwin Diergaarde ingeschakeld.

Enfin, ik vond de opzet, de demo en de uiteindelijk versie.

alleen voor thuis gebruik, maar in ieder geval leuker als een optreden van Hans Liberg.

 

 

 

 

24xjfc7.jpg

 

 

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In 2Vandaag ging het ook nog even over 50 jaar TROS. Het REM-eiland kwam een paar seconden in beeld, gevolgd door de archiefopame van een omroepster uit 1964 die daar bevallig stond te presenteren, met op de achtergrond de zee. Toen nog twee seconden Mr. Ed het sprekende paard, en verder wat gesprekjes met latere TROS-coryfeeen

 

Ik hoorde Tineke Verburg nog zeggen dat de TROS zo populair was dat er zelfs een echt werkwoord gemaakt was: "vertrossing." Vertrossing een werkwoord? Van grammatica heeft ze in elk geval geen kaas gegeten..

 

Die grote amusementsshows mijd ik altijd. In plaats daarvan keek ik voor het eerst sinds tientallen jaren weer eens naar een mooie klassieke film van Hitchcock die ik nu op dvd heb, The Birds. Prachtig.

 

 

 

(P.S. In sommige draadjes op dit forum zie ik berichten die twee keer worden vermeld. In dit draadje bijvoorbeeld. Hebben anderen dat ook?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6412
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.