Geplaatst 31 juli 201411 jr. Van Parijs naar Berlijn, van MyBB naar Ipboard. Als je dit kan lezen betekent het dat je ons hebt gevonden op ons nieuwe adres: internetradiocafe.nl. Welkom op ons nieuwe adres, aan de nieuwe koffietafel en bar. In de afgelopen weken hebben wij ons best gedaan om het zo mooi mogelijk aan te kleden om jouw, de café bezoeker, een nog betere service te bieden. Wij zijn ervan overtuigt dat dit ons is gelukt. Nu mag jij het zelf ervaren! We hebben het forum uitgebreid met een flink aantal nieuwe functies. Een aantal daarvan vind je terug in de nieuwe FAQ lijst. Welke het zijn en hoe het werkt vind je hier. Van het plaatsen van een soundcloudlink tot de werking van de kalender. Deze FAQ is nog lang niet compleet! Kom je een nieuwe functie tegen? Staat deze niet in de FAQ? Meldt het ons of nog beter, beschrijf hem en plaats het resultaat hier. Dan nemen wij deze op in de FAQ lijst. En kom je iets tegen wat niet goed werkt? Wat je niet snapt? Of waar je niet uitkomt? Geeft het hier aan ons door, dan gaan wij kijken hoe we het kunnen oplossen. Het Internet Radiocafé team *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- Welcome to the Internet Radio Café. We have changed our pub after two and a half years. In recent weeks we have moved the headquarters to Berlin and now we moved our forum. For the latest news and features, visit our FAQ page. The Internet Radio Café team *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- Herzlich Willkommen auf Internet Radiocafé. Unsere Kneipe haben wir nach zwei und halb Jahre mal frisch gestrichen. In den vergangenen Wochen haben wir das Hauptquartier nach Berlin verlegt und ab jetzt sind wir eingezogen. Die Neuigkeiten und Funktionen finden Sie auf unserer FAQ-Seite. Das Internet Radiocafé Team *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Geplaatst 31 juli 201411 jr. Gefeliciteerd met het vernieuwde internet Radiocafe. Wel even wennen, maar dat komt wel goed. Veel succes Gr. Bob
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Mag ik je feliciteren met het vernieuwde en waarschijnlijk gemakkelijker te bedienen internet Radiocafe. En ik denk ook dat het overzichtelijker is Het werkt uitstekend, snel en ik heb geen opmerkingen! Ik geef een 10 op 10, mocht het mogelijk zijn dan geef ik 20 op 10 Een dikke wel verdiende proficiat Vriendelijke groet, Dirk
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Congratulations on a fast and seamless changeover. The forum looks good and fully refreshed. The calendar is a good idea too. Regards Michael
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Het Internetradiocafé van de C-status naar de B-status, of van de B-Status naar de A-status. Volgens mij deed de VOO er langer over. Ziet er prima uit. Succes met deze nieuwe opzet! Greetz, Everton
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Dat hebben jullie inderdaad snel gedaan! De lay-out ziet er wat rustiger uit dan de vorige. Ik mis alleen nog een smiley met opgestoken middelvinger
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Dit ziet er nog beter uit dan vroeger. Mooier, rustiger, overzichtelijker... Knap werk ! Jan-Fré
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Is wel mooi, maar ik mis de knop "Nieuwe berichten". En ik zie ook de bedank knop niet meer? Of zie ik wat over het hoofd.
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Het forum ziet er mooi uit, goed gedaan. Ook even getest op de tablet en dat ging ook goed. Groeten, Remco
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Auteur Is wel mooi, maar ik mis de knop "Nieuwe berichten". En ik zie ook de bedank knop niet meer? Of zie ik wat over het hoofd. Ja. Eerste bericht van dit draadje staat iets over FAQ: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Allen kunnen er zonder twijfel nog meer van genieten, prachtig en hartelijk dank dus. Groeten, Martin
Geplaatst 2 augustus 201411 jr. De punten die Ruudam aanhaalde, vielen mij ook op ondanks de 'laatste berichten' recht boven in beeld. Verder een hele mooie website zo, snel en overzichtelijk. Complimenten en veel succes!
Geplaatst 2 augustus 201411 jr. Ja. Eerste bericht van dit draadje staat iets over FAQ: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> OK Nieuwe berichten is dus Nieuwe inhoud geworden, ik dacht al zoiets dus gebruikte ik het al voordat ik de antwoorden zag. Nu de bedank knop nog anders krijgen we weer allemaal die vermoeiende nietszeggende dank berichtjes..... Tis even wennen maar gaat goed, jongens bedankt (daar gaat ie al) voor het werk.
Geplaatst 2 augustus 201411 jr. Auteur Nu de bedank knop nog anders krijgen we weer allemaal die vermoeiende nietszeggende dank berichtjes..... >
Geplaatst 2 augustus 201411 jr. Prima, rustgevend en verder al het goede behouden. Hopelijk kunnen we nog lang aan de bar vertoeven van dit radiocafé.
Geplaatst 2 augustus 201411 jr. Ziet er professioneel en heel mooi uit. Mijn complimenten. Wat mij opvalt: in de tweede alinea van het welkomstbericht wordt twee keer verwezen naar "hier". Ik neem aan dat daar nog een hyperlinkje hoort? Henk
Geplaatst 2 augustus 201411 jr. Auteur Ziet er professioneel en heel mooi uit. Mijn complimenten. Wat mij opvalt: in de tweede alinea van het welkomstbericht wordt twee keer verwezen naar "hier". Ik neem aan dat daar nog een hyperlinkje hoort? Henk Ik neem aan dat je dit bedoeld: "...beschrijf hem en plaats het resultaat hier." Gewoon in deze topic dus.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.