Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

En ook ik heb dat...........

Featured Replies

• 1 month later...
Geplaatst

En als je nu "bi" bent??? Ik heb rechts leren schrijven, maar het bestek ligt altijd verkeerd bij mij. En nu je het over draaitafels, mengtafels etc. hebt ook dan ben ik weer linkshandig.

Rob V.

Geplaatst

Rob, ik heb die vragenlijst die in het artikel wordt genoemd vanmorgen eens ingevuld en ook voor rechtshandigen of beidehandjes zijn de vragen geschikt. Ik ben overigens nagenoeg volledig linkshandig. Het enige dat ik met rechts doe is het bedienen van de computermuis (en waarschijnlijk omdat ik mezelf dat zo heb aangeleerd).

Geplaatst
  • Auteur

Ik "doe" twee dingen rechts, schoppen tegen een voetbal en bedienen van m'n computermuis.

Toen ik op de lagere school verplicht rechts moest schrijven begon ik plotseling te stotteren. Uiteindelijk gingen m'n ouders naar de kinderarts en hij zag dat ik linkshandig ben. En toen was het voor hem duidelijk. Hij schreef een brief aan de school en toen mocht ik gewoon links schrijven en het stotteren was ineens verdwenen. We schrijven 1953.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.