Geplaatst 1 september 201411 jr. Gelukkig hebben wij net een nieuwe stofzuiger, wel 2200 watt !!!! http://nos.nl/artikel/693531-na-de-stofzuiger-ook-de-fohn.html
Geplaatst 1 september 201411 jr. Straks worden sterke MG zenders ook nog verboden. De Europese gekte. Terwijl er nog overal gigantisch veel energie wordt verspild door van alles zoals lampen maar gewoon voor de kat zn k*t aan te laten staan. Ook al die ladertje enz die maar in het stopcontact blijven. TV's op stand by....
Geplaatst 1 september 201411 jr. Straks worden sterke MG zenders ook nog verboden. De Europese gekte. Terwijl er nog overal gigantisch veel energie wordt verspild door van alles zoals lampen maar gewoon voor de kat zn k*t aan te laten staan. Ook al die ladertje enz die maar in het stopcontact blijven. TV's op stand by.... Over dat 's nachts aanlaten staan van complete bedrijfspanden heb ik me ook verbaasd. Wat betreft tv's op standby: daar zijn al regels voor. In standbystand mag zo'n apparaat ook slechts een bepaalde hoeveelheid stroom verbruiken. En die regels lijken mij overigens allemaal prima. Als dit het zetje is om het bedrijfsleven zuiniger te laten produceren (en dat kan ook bijv. met flesseninzamelen of verminderen van plasticgebruik in verpakkingen) lijkt me dat uitstekend.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.