Geplaatst 14 januari 201510 jr. Beste mensen, ik ben op zoek naar Hans Siebgens. Hij stelde enkele jaren terug het eerste uur van de Top 40 van 17 juli 1965 beschikbaar. Hans ondertekende z'n bijdragen in de nieuwsgroep met Hans Siebgens uit de Purmer nh. Weet iemand meer?
Geplaatst 14 januari 201510 jr. Auteur Ok Jaap. hij was een paar jaar terug ( 2011 o.a. ) nogal actief in de nieuwsgroep "zeezenders" voordat Nico daar de macht overnam.
Geplaatst 14 januari 201510 jr. Beste mensen, ik ben op zoek naar Hans Siebgens. Hij stelde enkele jaren terug het eerste uur van de Top 40 van 17 juli 1965 beschikbaar. Hans ondertekende z'n bijdragen in de nieuwsgroep met Hans Siebgens uit de Purmer nh. Weet iemand meer? Op het doosje van die cassette stond de datum van 13 Juni 1965, later bleek dat onjuist te zijn. De opname ken ik, Hans ken ik niet.
Geplaatst 14 januari 201510 jr. Auteur Dag Ben, Met de opname is nogal wat mis. Halverwege jankt het en op het eind janken de platen nogal. Maar ik wil weten wat de bron is, vandaar. Maar aan de andere kant Ad B. gaat de opname "restaureren". Juul
Geplaatst 14 januari 201510 jr. Dag Ben, Met de opname is nogal wat mis. Halverwege jankt het en op het eind janken de platen nogal. Maar ik wil weten wat de bron is, vandaar. Maar aan de andere kant Ad B. gaat de opname "restaureren". Juul Hallo Juul, Ik heb net ff gecheckt, volgens mij jankt de cassette, die ik heb, niet. Ik zal 'm wel ff digitaliseren en de link naar je opsturen.
Geplaatst 14 januari 201510 jr. Auteur Hallo Juul, Ik heb net ff gecheckt, volgens mij jankt de cassette, die ik heb, niet. Ik zal 'm wel ff digitaliseren en de link naar je opsturen. Da's mooi nieuws Ben. Veel dank. Juul
Geplaatst 15 januari 201510 jr. Zijn naam staat veel op google dus met een link naar de top 40 waar dit over gaat ..Ben ook benieuwd naar deze opname als Veronica aanhanger en Top 40 fan .... Gr Jaap
Geplaatst 23 januari 201510 jr. De cassette is door Jelle Boonstra destijds aangeboden op een radiodag. Toen stond de verkeerde datum al op het hoesje van de cassette. Douwe
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.