Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Gezocht ....."opgelost"

Featured Replies

Geplaatst

Beste mensen, 

ik ben op zoek naar Hans Siebgens. Hij stelde enkele jaren terug het eerste uur van de Top 40 van 17 juli 1965 beschikbaar.

Hans ondertekende z'n bijdragen in de nieuwsgroep met Hans Siebgens uit de Purmer nh.

Weet iemand meer?

Geplaatst
  • Auteur

Ok Jaap.

hij was een paar jaar terug ( 2011 o.a. ) nogal actief in de nieuwsgroep "zeezenders" voordat Nico daar de macht overnam.

Geplaatst

Beste mensen, 

ik ben op zoek naar Hans Siebgens. Hij stelde enkele jaren terug het eerste uur van de Top 40 van 17 juli 1965 beschikbaar.

Hans ondertekende z'n bijdragen in de nieuwsgroep met Hans Siebgens uit de Purmer nh.

Weet iemand meer?

Op het doosje van die cassette stond de datum van 13 Juni 1965, later bleek dat onjuist te zijn. De opname ken ik, Hans ken ik niet.

Geplaatst
  • Auteur

Dag Ben,

Met de opname is nogal wat mis. Halverwege jankt het en op het eind janken de platen nogal.

Maar ik wil weten wat de bron is, vandaar.

Maar aan de andere kant Ad B. gaat de opname "restaureren". 

Juul

Geplaatst

Dag Ben,

Met de opname is nogal wat mis. Halverwege jankt het en op het eind janken de platen nogal.

Maar ik wil weten wat de bron is, vandaar.

Maar aan de andere kant Ad B. gaat de opname "restaureren". 

Juul

Hallo Juul,

Ik heb net ff gecheckt, volgens mij jankt de cassette, die ik heb,  niet. Ik zal 'm wel ff digitaliseren en de link naar je opsturen.

Geplaatst
  • Auteur

Hallo Juul,

Ik heb net ff gecheckt, volgens mij jankt de cassette, die ik heb,  niet. Ik zal 'm wel ff digitaliseren en de link naar je opsturen.

Da's mooi nieuws Ben.

Veel dank.

Juul

Geplaatst

Zijn naam staat veel op google dus met een link naar de top 40 waar dit over gaat ..Ben ook benieuwd naar deze opname als Veronica aanhanger en Top 40 fan ....

Gr Jaap

• 2 weeks later...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.