Geplaatst 13 februari 201510 jr. Pirate Memories van Rob Olthof. Super 8 filmpjes van boottrips richting de MEBO II. De eerste is van eind augustus 1971. Ook nog beelden van 2 andere trips richting Radio Noordzee. Hans Hogendoorn herkent o.a. Brian McKenzie, Mike Ross, Dave Rogers en de beide Zwitserse technici Bruno en Kurt. Pirate Memories of RNI. Super 8 footage by Rob Olthof. The first trip was at the end of summer 1971. The repair of the Mebo II is still in full progress. Hans Hogendoorn recognizes, among others, Brian McKenzie, Mike Ross, Dave Rogers and the two Swiss technicians Kurt and Bruno. Also some other footage of 2 other trips to Radio Northsea. Again a big thank you to Martin van der Ven & Hans Knot for the tape.
Geplaatst 13 februari 201510 jr. Auteur En een aanvulling van Hans Knot: well also Hans Verbaan, Piet Treffers, Graham Gill, Rudi Kagon were spotted. The second trip to RNI was in 1973 when the West Deutsche Rundfunk made a special and Juliana Werding, a German Singer, was guest in the Graham Gill show and sung life Unter Fremde Sternen, a German version of the song Night in White Satin.. .
Geplaatst 14 februari 201510 jr. Heel leuk om te zien. Maar toch 1 klein technisch vraagje. Het lijkt er op dat de beelden met een videocamera van Super 8 film zijn opgenomen. Ziet er wat overbelicht uit. Is het ook mogelijk ze te scannen, dan weet je niet wat je ziet. (Vroeger bij Rob Olthof om de hoek zat een bedrijf dat dat kon, Condor)
Geplaatst 14 februari 201510 jr. Heel leuk om te zien. Maar toch 1 klein technisch vraagje. Het lijkt er op dat de beelden met een videocamera van Super 8 film zijn opgenomen. Ziet er wat overbelicht uit. Is het ook mogelijk ze te scannen, dan weet je niet wat je ziet. (Vroeger bij Rob Olthof om de hoek zat een bedrijf dat dat kon, Condor) Dat inscannen geeft inderdaad een mooi resultaat. Ik heb dat 's in Soest laten doen voor twee 16mm filmpjes, die ik van Martin had gekregen. Dit is de website van dat bedrijf : http://www.filmscannen.nl/
Geplaatst 14 februari 201510 jr. Auteur Helaas heren, ik heb alleen de beschikking over de vhs tapes....maar daar ben ik eigenlijk ook al blij mee. Het is niet anders.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.