Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Even voorstellen.

Featured Replies

Geplaatst

Hallo allen.

Zal me even voorstellen, ben Jan Wouda (Victoria22), ben gepensioneerd en woonachtig in Almere.

Heb de zeezendertijd erg bewust meegemaakt en had dat niet willen missen.

Vandaar mijn aanmelding voor dit forum.

De laatste tijd veel bezig met electronica zelfbouwprojecten zoals een koptelefoonversterker en een MD platenspeler voorversterker.

Daarnaast ben ik ook actief met DAB+ ontvangst, daarvoor een Dual ontvanger aangeschaft + een heuse verticale 7 elements buiten antenne met rotor.

Dit was mijn introductie.

V.G. Jan Wouda.

Geplaatst
  • Auteur

Goedemorgen Juul , bedankt voor het welkomsbericht.

Inderdaad, zelfbouw vind ik nog steeds leuk.

Sinds de tijd dat de LTS in haarlem bezocht werd en de leerlingen een goedkoper collectief abonnement op Elektuur konden aanschaffen werd het leuk.

Met verhuizingen zijn er een heleboel van deze bladen opgeruimd, maar in de afgelopen jaren via verschillende aanbieders toch weer de gewenste jaargangen verkregen.

Ik vind het jammer dat er in de loop van de tijd minder electronica winkels voor wat betreft de onderdelen beschikbaar zijn,soms is het wel mogelijk om bepaalde onderdelen die hier moeizaam te vinden zijn uit China te laten komen.

Uit mijn verleden had ik nog een platenspeler die ik ooit van mijn ouders had gekregen toen ik in 1969 van de LTS kwam, echter deze was in de loop van de jaren voor onderdelen gebruikt.

Het was een 202 Electronic.

Op een gegeven moment heb ik deze weer opgeknapt met een gebruikte die ik voor 15 Euro op internet vond.

Vandaar het zelfbouwproject van de M.D. voorversterker.

V.G. Jan Wouda.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.