Geplaatst 3 maart 201510 jr. Weet niet wat ik daarvan moet denken, beetje deprimerend, zit je dan op je ouwe dag in een zij-kamertje dat helemaal tot de nok vol staat met ouwe memorabelia waar je amper nog bij komt zonder te struikelen. Mwah, ieder zijn ding.
Geplaatst 3 maart 201510 jr. Mooie pensioen voorziening, want ja, dat wordt ook steeds minder..........
Geplaatst 3 maart 201510 jr. Hij heeft wel een uniek exemplaar: Student demonstration time op Negram. Niels
Geplaatst 3 maart 201510 jr. De single die hij heeft is een gewone Stateside. De beelden van de Negram single horen niet bij de Beach Boys.
Geplaatst 3 maart 201510 jr. De single die hij heeft is een gewone Stateside. De beelden van de Negram single horen niet bij de Beach Boys. Over de hoes bestaat geen twijfel, die is van Stateside, maar wat op de draaitafel ligt heeft het Negram kenmerk en daar komt dus typisch het geluid van "Student demonstration time" vandaan, althans ik krijg niet het idee dat er in het filmpje andere beelden zijn gemonteerd, maar ik kan me uiteraard vergissen. Rob V.
Geplaatst 4 maart 201510 jr. Geluid is er later (in stereo) onder gezet. Als hij verteld over het nummer ligt de Stateside op de draaitafel. Het stukje met de Negram single is er tussen gezet.
Geplaatst 4 maart 201510 jr. Geluid is er later (in stereo) onder gezet. Als hij verteld over het nummer ligt de Stateside op de draaitafel. Het stukje met de Negram single is er tussen gezet. Vandaar de smiley. Niels
Geplaatst 4 maart 201510 jr. Om met Rob te spreken : G-E-W-E-L-D-I-G-! (ben ik niet de enige malloot in NL)
Geplaatst 4 maart 201510 jr. Het punt is dat die PVC zoveel ruimte in neemt, mp3 is dan toch wat compacter. Dus houden we het maar bij mp3's verzamelen. Rob V.
Geplaatst 4 maart 201510 jr. Grappig Rob, ik snap het wel. Je kunt niet alles bewaren. Maar ook grappig, je schrijft in "Koot en Bie taal"..........De term "we" gebruiken als je het over "ik" hebt............. Ik heb al m'n vinyl singles jaren terug al weggedaan. Alleen nog een ALDI-LIDL vol melkdoos met zeldzame US persingen met het handschrift daarop van Joost en de stand in de Top 40 destijds.
Geplaatst 4 maart 201510 jr. Tja, Juul dat heb je ervan als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd. Rob V.
Geplaatst 6 maart 201510 jr. Ik bewaar erg leuke herinneringen aan Piet. In de jaren 70 kwam ik wel eens bij hem thuis toen hij nog bij zijn ouders woonde. Ik mocht vaak singletjes lenen om op te nemen. Piet was samensteller van de Dordrecht Top 10. Hij ging dan langs de Dordtse platenwinkels voor een lijstje van hun best verkochte singles uit die week en stelde daar die lijst van samen, die dan in de krant verscheen. Ik werkte op de platenafdeling van een Dordts warenhuis, dus ik werkte mee. Piet is een man met passie. Hij was destijds kind aan huis in Playa D Aro, in de Mi Amigo studio. Mooie verhalen waren dat. Ook ben ik samen met hem nog eens in Dordrecht mee gegaan om Dave Berry te interviewen . Erg leuk allemaal. Ja ... die Piet !!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.