Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Commissariaat v/d Media

Featured Replies

Geplaatst

Dit stond 21-3 op pagina 121 van Teletekst (NOS):

"Het Commissariaat voor de Media heeft

de NTR beboet met 150.000 euro,omdat
inpakpapier van het Sinterklaasjournaal
te vaak in beeld kwam.Het papier was
niet te koop maar winkeliers konden het
wel gebruiken om cadeaus in te pakken.
Het CvdM vindt dat er reclame voor een
commercieel product gemaakt is". 

Reclame voor een commercieel product wat niet te koop is??  Ik snap het niet, kan iemand me dit uitleggen???

Rob V.

Geplaatst

Vast wel.

Maar het natuurlijk absurd.

Zet het eens af tegen de giga sluik reclame die je te zien krijgt bij en rond voetbalwedstrijden.

Bovendien slaat het nergens op.

Het laten zien van elk decor is dan al fout, want dat is ook een commercieel product.

Heel lang geleden werd ook eens live internationale voetbal wedstrijd verboden omdat de tegenstander en te greoot sponsor logo op het shirt had staan. Voor een product dat alleen in dat bokki wokki land te koop was.

Als ik met het woord kut op mn voetbal shirt loop in te grote letters mag het dan ook niet?

Overigens is historische reclame zoals in oude Veronica uitzendingen natuurlijk ook geen reclame.

Iemand moet maar eens uitleggen wat nou wel en niet reclame is daar in Hilversum noord.

CvdM heeeft zelfs al problemen met de reclame op radio/TV op Bonaire, ja dat valt tegenwoordig ook onder hun. Daar is het vrijheid blijheid, maar is bijna niemand meer blij met de status bijzondere gemeente NL, want er komt daar een bak met afgrijselijke Nederlandse wet en regelgeving op ze af....

Ik durf hier zelfs te stellen dat daar op Bonaire en andere eilanden minder gek zijn dan hier.

Zo betalen radio stations daar geen BUMA etc, net als in heel Amerika, noord en zuid. etc.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.