Spring naar bijdragen

Pagina met overzicht zeezenders


Theo

Aanbevolen berichten

Niet iedereen is op de hoogte van alle futiliteiten rondom zeezenders Juul. Dat we hier met z'n allen schijnbaar het naadje van de kous weten betekent niet dat iedereen, net afgestudeerd of vlak voor het pensioen, echt alle ins en outs van zeezenders weet. Iedereen maakt fouten ook wij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke pagina hoor maar ik snap de aanleiding voor deze pagina niet zo. Als dit vorig jaar was geplaatst had ik het beter begrepen!

Ik vermoed dat het komt omdat het augustus is wanneer de zeezenders verdwenen. Elke dag staat er een paginagrote infographic van iets in, bijvoorbeeld over dieren, verschijnselen, personen e.d. Gisteren een 'ontmoeting met de zon' n.a.v. een ruimteonderzoek. De serie heet 'In Beeld'. Vaak heeft het te maken met de actualiteit  van toen en nu (beetje tegenstrijdige constructie taalkundig gezien...), dus vandaar dat ik denk dat daarom het item over de zeezenders is geplaatst.

Uit Wikipedia:

Het Verdrag van Straatsburg (in de volksmond bekend als anti-Please login or register to see this link. ), dat op Please login or register to see this link.  Please login or register to see this link.  gesloten werd in Please login or register to see this link. , betekende in wezen het einde van de Please login or register to see this link. .

Mogelijk heeft men in de Leeuwarder Courant iets willen plaatsen t.g.v. het verdwijnen van de Engelse zeezenders op 14 augustus, daar ligt de datum van publicatie van het artikel, 13 augustus,  vlakbij. Maar dan heeft men wel de verkeerde zeezenders in beeld gebracht. Journalistiek onderzoek zou wel zo goed zijn geweest.

Al eens eerder heb ik een journalist op fouten gewezen in een artikel waarin zeezenders ter sprake kwamen, maar er is geen reaktie gekomen.

 

Gr. Theo

bewerkt door Theo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6429
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Turtur
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.