Geplaatst 16 augustus 201510 jr. Als ik iets wil downloaden van Zippyshare dan wordt ik overspoeld met Spam, virussen, plaatjes van schaars geklede dames etc etc. Ben ik de enigste die dit heeft? Heeft iemand tips om dit te voorkomen? Op deze computer heb ik alles redelijk goed beveiligd. Ik hoor het graag, mvrgr JanDoet
Geplaatst 16 augustus 201510 jr. Een adbocker installeren. Dan zie je de advertenties niet meer. 16 augustus 201510 jr. bewerkt door Vincent
Geplaatst 16 augustus 201510 jr. Zo heb ik de laatste twee weken veel problemen als ik met zippyshare iets wil downloaden ik krijg steeds de melding zippyshare reageert niet dan start weer alles opnieuw als ik het wil weg klikken blijft het hangen moet de computer opnieuw opgestart worden ik heb al een systeem herstel gedaan een volledige scan maar niets helpt zo af en toe lukt een download. Het problebleem heb ik alleen met zippyshare. Groet Henk. 16 augustus 201510 jr. bewerkt door h.roos
Geplaatst 16 augustus 201510 jr. Een adblocker werkt inderdaad perfect. Ik had de laatste week ook wat problemen met Zippyshare, Ik dacht dat het aan mijn wifi lag, maar als meer mensen dat hebben, is er misschien iets anders aan de hand.
Geplaatst 16 augustus 201510 jr. Auteur Zo heb ik de laatste twee weken veel problemen als ik met zippyshare iets wil downloaden ik krijg steeds de melding zippyshare reageert niet dan start weer alles opnieuw als ik het wil weg klikken blijft het hangen moet de computer opnieuw opgestart worden ik heb al een systeem herstel gedaan een volledige scan maar niets helpt zo af en toe lukt een download. Het problebleem heb ik alleen met zippyshare. Groet Henk. dit speelt dus bij mij ook, ik ga in ieder geval die ad blocker proberen, bedankt zover gr JanDoet
Geplaatst 16 augustus 201510 jr. Een adblocker bij zippyshare werk inderdaad prima. Alleen een virusscanner is vaak onvoldoende. Je kan de blokkers ook zo instellen dat de advertenties wel worden getoond bij sites waar je dat wel wilt.
Geplaatst 16 augustus 201510 jr. Een adblocker werkt inderdaad perfect. Ik had de laatste week ook wat problemen met Zippyshare, Ik dacht dat het aan mijn wifi lag, maar als meer mensen dat hebben, is er misschien iets anders aan de hand. Hoe moet je zo'n adblocker installeren? gr.thijs
Geplaatst 16 augustus 201510 jr. Welke browser gebruikt je Thijs? Chrome, Opera, Firefox ed. hebben de mogelijkheid extenties of plugins te installeren. Van IE weet ik het niet omdat ik die niet gebruik.
Geplaatst 16 augustus 201510 jr. Ik heb de adblocker gedownload en de problemen zijn geheel voorbij. Dank voor de tip. Groet Henk.
Geplaatst 16 augustus 201510 jr. Welke browser gebruikt je Thijs? Chrome, Opera, Firefox ed. hebben de mogelijkheid extenties of plugins te installeren. Van IE weet ik het niet omdat ik die niet gebruik. Ik gebruik Safari, Vincent. Bedoel je dat? gr.thijs
Geplaatst 16 augustus 201510 jr. https://getadblock.com Je kunt het gratis gebruiken. Hoe je het in Safari installeert weet ik niet.
Geplaatst 16 augustus 201510 jr. Thijs, gebruikt een iPad denk ik. In Safari is het makkelijk, je gaat naar safari in de menu balk, daar zie je staan "Safari extensies", ga je naar Apple en dan zie je na scrollen "AdBlock.' Zo simpel kan het zijn. Ik denk dat het op een iPad ook zo werkt.
Geplaatst 16 augustus 201510 jr. Thijs, gebruikt een iPad denk ik. In Safari is het makkelijk, je gaat naar safari in de menu balk, daar zie je staan "Safari extensies", ga je naar Apple en dan zie je na scrollen "AdBlock.' Zo simpel kan het zijn. Ik denk dat het op een iPad ook zo werkt. Juul en Vincent, bedankt voor de reactie's. Ik ga aan de slag. Ik heb inderdaad een IPad . gr.thijs
Geplaatst 17 augustus 201510 jr. Auteur Die Adblocker werkt prima in IE (Internet explorer), maar voor de nieuwe Edge is er nog geen en daar werkt deze niet. Nu maar downloaden in IE, gelukkig zit die nog in Windows 10 en als ze deze eruit gooien is er ook wel weer een Adblocker voor Edge. Bedankt voor de tips, gr Jan
Geplaatst 17 augustus 201510 jr. Die Adblocker werkt prima in IE (Internet explorer), maar voor de nieuwe Edge is er nog geen en daar werkt deze niet. Nu maar downloaden in IE, gelukkig zit die nog in Windows 10 en als ze deze eruit gooien is er ook wel weer een Adblocker voor Edge. Bedankt voor de tips, gr Jan Of eens iets anders proberen: Chrome, Firefox, Opera, in mijn ogen betere browser dan die van Microsoft.
Geplaatst 17 augustus 201510 jr. Maar ook bij Firefox en Chrome heb je ook gewoon AdBlocker nodig hoor.
Geplaatst 28 augustus 201510 jr. Welke adblocker kan ik het beste gebruiken voor IE? Adblock Plus (ABP) gebruik ik voor IE Douwe. https://adblockplus.org/nl/internet-explorer Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.