Spring naar bijdragen

Zippyshare


JanDoet

Aanbevolen berichten

Zo heb ik de laatste twee weken veel problemen als ik met zippyshare iets wil downloaden ik krijg steeds de melding zippyshare reageert niet dan start weer alles opnieuw als ik het wil weg klikken blijft het hangen moet de computer opnieuw opgestart worden ik heb al een systeem herstel gedaan een volledige scan maar niets  helpt zo af en toe lukt een download.

Het problebleem heb ik alleen met zippyshare.

Groet Henk.

 

bewerkt door h.roos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heb ik de laatste twee weken veel problemen als ik met zippyshare iets wil downloaden ik krijg steeds de melding zippyshare reageert niet dan start weer alles opnieuw als ik het wil weg klikken blijft het hangen moet de computer opnieuw opgestart worden ik heb al een systeem herstel gedaan een volledige scan maar niets  helpt zo af en toe lukt een download.

Het problebleem heb ik alleen met zippyshare.

Groet Henk.

 

dit speelt dus bij mij ook, ik ga in ieder geval  die ad blocker proberen, bedankt zover

gr JanDoet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thijs, gebruikt een iPad denk ik.

In Safari is het makkelijk, je gaat naar safari in de menu balk, daar zie je staan "Safari extensies", ga je naar Apple en dan zie je na scrollen "AdBlock.'

Zo simpel kan het zijn. Ik denk dat het op een iPad ook zo werkt.

Juul en Vincent, bedankt voor de reactie's. Ik ga aan de slag. Ik heb inderdaad een IPad .

gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Adblocker werkt prima in IE (Internet explorer), maar voor de nieuwe Edge is er nog geen en daar werkt deze niet.

Nu maar downloaden in IE, gelukkig zit die nog in Windows 10 en als ze deze eruit gooien is er ook wel weer een Adblocker voor Edge.

Bedankt voor de tips,

gr

Jan

Of eens iets anders proberen: Chrome, Firefox, Opera, in mijn ogen betere browser dan die van Microsoft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Vincent unfeatured this discussie
  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.