Spring naar bijdragen

Holland FM video binnenlopen Communicator IJmuiden.


Alex

Aanbevolen berichten

Leuke beelden. Ook nog even wezen kijken bij de binnenkomst en bij de bouw van de mast destijds. Wat een happening wat uiteindelijk eindigde in een totale deceptie toen HMG die praam overnam voor hun Hitradio 1224 later Hitradio Veronica.

Veronica kocht in 1994 Holland FM. HMG werd pas in februari 1996 opgericht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alex,

Wij zijn op een zondag naar IJmuiden gereden om het voormalig Radio Laser zendschip te zien.

De Communicator lag aan de kade en op de kade lag de mast al klaar om er opgezet te worden.

Er waren op die zondag meer kijkers, zeg maar gerust dat het 'druk' op de kade was.

 

Bedankt voor het plaatsen,

HA

 

Was het die zondag niet toevallig het weekend van het jaarlijkse "Havenfestival"? (Zoals gisteren en vandaag)

gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was nog eens een zwarte dag voor al die Holland FM luisteraars. Vanaf de ene op de andere dag hun favoriete zender ter ziele, geen Café de Gulle Lach meer o.a.. Iedereen moest het toen nog uit de krant vernemen wat er gaande was. Niet even snel internet checken, dat bestond toen nog niet natuurlijk. Alle luisteraars, behalve de makers, zaten figuurlijk met een groot vraagteken op hun voorhoofd naar de radio te luisteren wat daar gaande was, zonder enige verklaring vooraf. Amerikaanse toestanden toen al.

bewerkt door Erwin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het die zondag niet toevallig het weekend van het jaarlijkse "Havenfestival"? (Zoals gisteren en vandaag)

gr.thijs

 

Thijs,

Ik heb m'n zakagenda van 1994 d'r bij gepakt en lees bij zo. 4 sept.:

Naar IJmuiden gereden en schip Communicator (Holland FM) gezien.

Zoon en ik stonden even op zendmast, die op de kade lag!

 

Groet,

HA

bewerkt door Hotel Amigo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het die zondag niet toevallig het weekend van het jaarlijkse "Havenfestival"? (Zoals gisteren en vandaag)

gr.thijs

 

Thijs,

Ik heb m'n zakagenda van 1994 d'r bij gepakt en lees bij zo. 4 sept.:

Naar IJmuiden gereden en schip Communicator (Holland FM) gezien.

Zoon en ik stonden even op zendmast, die op de kade lag!

 

Groet,

HA

Maar volgens het eerste bericht was de mast op 30 augustus geplaatst.......

gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Vincent unfeatured this discussie

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.