Geplaatst 24 augustus 201510 jr. Hallo, Misschien is het veel moeite, maar ik zie hier regelmatig bijdragen van mensen die vrij makkelijk lange stukken radio plaatsen, dus ik vraag het maar. Wil iemand, nu het seizoen weer is begonnen, deze week of volgende week een complete dag 3FM online zetten? Ik weet zelf niet hoe ik dat zou moeten binnenhalen en waar vandaan. Alvast bedankt, Edwin Edwin
Geplaatst 25 augustus 201510 jr. Wat bedoel je met een complete dag Edwin. Een dag van nu, uit het verleden?
Geplaatst 27 augustus 201510 jr. Ik kan wel even een dag uploaden hierzo. Welke dag heeft de voorkeur? Maandag start de volledige nieuwe programmering, maar wellicht een andere dag?
Geplaatst 27 augustus 201510 jr. Ik heb het al eens eerder aangegeven, maar complete dagen / programma's zijn te beluisteren en ook te downloaden van de site van 3FM. http://www.3fm.nl/gemist/uitzending Ik gebruik Firefox als browser en heb de Add-on -> Extensie -> Video DownloadHelper geïnstalleerd. Met Video DownloadHelper kun je het audiobestand downloaden. Grt, Peter
Geplaatst 27 augustus 201510 jr. Auteur Hallo Pieter, aanstaande maandag vind ik wel leuk inderdaad. Ik hoef niet per se eerste uitendingen te hebben, dus dinsdag of woensdag is ook okee.. groeten, Edwin
Geplaatst 3 september 201510 jr. Auteur Het downloaden van dat programma werkt voor geen meter. Dus daar ben ik mee gestopt.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.