Geplaatst 1 september 201510 jr. Het artikel: http://www.telegraaf.nl/binnenland/24437701/__Kamp_verlengt_frequenties_met_vijf_jaar__.html
Geplaatst 1 september 201510 jr. Het blijft allemaal politiek en over 5 jaar fiets Kamp weer gewoon door Zutphen.................... Maar blijft alles nu zo als het was? Ik kan het hele gedoe nl niet meer volgen. Wie weet kan mede forum lid Ruud er eens een duidelijke uitleg over geven.
Geplaatst 1 september 201510 jr. Het is een politieke keuze. Er is in 2011 gekozen voor digitalsering, DAB+. DAB is onzin zoals ik in een column hier heb uitgelegd, maar het zij zo. Als je daarvoor gekozen heb moet je ook door gaan, en kan je het niet maken de partijen die in DAB hebben geinvesteerd, en dus dubbel uitzenden, geldt voor AM en FM, opeens hun frequentie niet meer te verlengen. Daarom ben ik blij met de verlenging, en het maakt ClassicRadio beter mogelijk, zowel op landelijk AM als landelijk DAB. Niemand investeert voor 2 jaar, maar 7 jaar is te doen. Overigens denk ik dat in 2022 gewoon alles weer verlengd wordt, want dat DAB gaat het niet worden, en zeker niet over 7 jaar. En zo ja, ben ik spekkkoper met mijn landelijk netwerk. Dus ik zie het wel. Heeft iemand Paradijs al gehoord op DAB 8A?
Geplaatst 1 september 201510 jr. Het is een politieke keuze. Er is in 2011 gekozen voor digitalsering, DAB+. DAB is onzin zoals ik in een column hier heb uitgelegd, maar het zij zo. Als je daarvoor gekozen heb moet je ook door gaan, en kan je het niet maken de partijen die in DAB hebben geinvesteerd, en dus dubbel uitzenden, geldt voor AM en FM, opeens hun frequentie niet meer te verlengen. Daarom ben ik blij met de verlenging, en het maakt ClassicRadio beter mogelijk, zowel op landelijk AM als landelijk DAB. Niemand investeert voor 2 jaar, maar 7 jaar is te doen. Overigens denk ik dat in 2022 gewoon alles weer verlengd wordt, want dat DAB gaat het niet worden, en zeker niet over 7 jaar. En zo ja, ben ik spekkkoper met mijn landelijk netwerk. Dus ik zie het wel. Heeft iemand Paradijs al gehoord op DAB 8A? Ik heb Paradijs vanmiddag een poosje opgehad op m'n DAB - ontvanger. Binnenshuis 100% ontvangst. gr.thijs
Geplaatst 1 september 201510 jr. Eindelijk ook in de avond te ontvangen 1 september 201510 jr. bewerkt door Vincent
Geplaatst 1 september 201510 jr. Mooi he, en in echt stereo. Hoewel sommige plaatjes dan niet om aan te horen zijn, maar afijn. Dank jongens en veel luisterplezier PS Ik ben de enige in Nederland,, waarschijnlijk in de wereld, die wel een DAB vergunning heeft en uitzendt, maar geen ontvanger.....
Geplaatst 1 september 201510 jr. PS Ik ben de enige in Nederland,, waarschijnlijk in de wereld, die wel een DAB vergunning heeft en uitzendt, maar geen ontvanger..... Moeten we een collecte opstarten? Maar even serieus, je gaat er toch geen processing opzetten? 1 september 201510 jr. bewerkt door Vincent
Geplaatst 1 september 201510 jr. Ruud, ik heb de laatste dagen via Internet geluisterd maar ik vind er nogal wat verschil in nivo's, in jou stem, zitten. En de klankleur. Dus effe aan de slag. Maar m'n complimenten voor de platenkeus.
Geplaatst 1 september 201510 jr. Wat er nu zit heeft nog meer zekerheid dan de publieke omroep. Jammer dat het medium nu waarschijnlijk voor altijd gesloten blijft voor nieuwkomers. Was dit de bedoeling van etherveilingen?
Geplaatst 1 september 201510 jr. Gaat die stream van Paradijs door die AM optimod, of wordt dit op een andere manier geprocessed?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.