Geplaatst 8 december 20159 jr. Hallo iedereen, als ik de jingles wil scheiden van video hoe moet dat? de eeste van deze video of die ene die begint op 0.28 van video 2 ik zou erg blij zijn met de wijze raad. mvg Arjan2 8 december 20159 jr. bewerkt door Harmen fatsoenlijk onderwerp
Geplaatst 8 december 20159 jr. Ik doe dat bijvoorbeeld met behulp van Quicktime. Kun je naar mp3 of AIFF ( WAV )
Geplaatst 8 december 20159 jr. Als je bedoeld op het w.w.w. een youtube filmpje en daar de audio van binnen halen gebruik dan b.v. http://convert2mp3.net/en/ De youtube code in veld kopieeren en kiezen in welk audio formaat je het wil hebben, dan converteren en dan downloaden. Groet Nico.
Geplaatst 9 december 20159 jr. Auteur bedankt heren. ik ben vrij waardeloos als het op computers aankomt, maar daarin tegen leer ik steeds meer door te vragen. hartelijk dank, Arjan2
Geplaatst 22 december 20159 jr. je kan ook media humen gebruiken mediahuman.com is zeer gebruiks vriendelijk, na de download, start je het programma knipt de adres van de youtube film uit je adresbalk plak het in mediahuman en hij download automatisch het geluid en zet het om naar mp3
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.