Geplaatst 23 februari 20169 jr. Gisterochtend draaide 3FM-DJ Harm den Besten tussen 0400-0600 uur uitsluitend nederlandstalige muziek in zijn programma 'Slapen is voor losers'.. Hij had hier echter geen toestemming voor gevraagd bij de muziekredactie van 3FM (hij had die waarschijnlijk ook niet gekregen omdat dit meer binnen het profiel van Radio 2 past). Hij werd daarom door de zender voor 1 uitzending geschorst. Helaas is het een verschijnsel van deze tijd dat bij de grote landelijke publieke en commerciele zenders een bepaald profiel hoort en dus is de vrijheid van de DJ om zijn eigen keuze te draaien zeer beperkt 3FM was wel zo sportief het programma op Uitzending Gemist te laten staan; hier de upload http://www113.zippyshare.com/v/3u2kVQtA/file.html Gr, Melle
Geplaatst 23 februari 20169 jr. Dan ook maar even de bijbehorende platen uit die twee uur. Bron: Radiologger Prima lijstje als je het mij vraagt. dijk ik kan het niet alleen lucky fonz iii linde met een e opposites/willie wartaal, dio dom, lomp & famous hero toen ik je zag teske lievelings acda & de munnik ren lenny ren de jeugd van tegenwoordig manon karel j. schepers vang me op frank boeijen groep linda eefje de visser scheef the kik simone spinvis kom terug (album) dazzled sticks dans miss montreal zij normaal oerend hard ramses shaffy zing vecht huil bid lach werk en lieve bertha jacquelien marco borsato vrij zijn rowwen heze november sef toch houdt ze van mij oud schuim lichte erotiek anouk dominique ios altijd wel iemand diggy dex ft. jw roy treur niet (ode aan het leven) jurk zou zo graag
Geplaatst 24 februari 20169 jr. UPDATE: de schorsing is door de zenderleiding teruggedraaid in het etmaal tussen deze uitzending en de daarop volgende nacht. Harmen heeft dus gewoon gedraaid. De zender vond haar eigen reactie toch wat overtrokken. Edwin
Geplaatst 25 februari 20169 jr. Op 24-2-2016om09:54 zei rauhfaser: Harmen heeft dus gewoon gedraaid. Had hij (eigenlijk) gelijk weer een stunt moeten uithalen. :-) Zou hij (daarna) dan wel voor 1 uitzending geschorst zijn ? Robin
Geplaatst 25 februari 20169 jr. Een stunt uithalen is leuk. De dag erna weer over de schreef gaan, zou gewoon vervelend zijn.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.