Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Daar gaan onze pensioen.

Featured Replies

Geplaatst

Omdat ik een pleurishekel heb aan het ongefundeerde gejank van die roze website, kom ik er nooit en lees ik de hier aangedragen links ook niet als ik merk dat deze naar geenstijl verwijzen. Schijnbaar - ik heb het zelf dus niet gelezen - is ook dit artikel weer eens veel te kort door de bocht zo lees ik hier: http://sargasso.nl/laffe-paniekzaaierij-pensioenen/

Geplaatst

Ook voor mij is GeenStijl geen serieuze nieuwsbron. Ze geven zelf al aan dat ze 'tendentieus en ongefundeerd' zijn, en ze doen dagelijks hun best om dat te bewijzen.

Paul

Geplaatst
46 minuten geleden zei Juul:

Volgens het artikel op sargasso wel: "Over deze richtlijn is namelijk twee jaar lang in het openbaar onderhandeld. Tweedekamerleden die de inhoud van de uiteindelijke nota niet al lang aan zagen komen, die hebben dus ernstig liggen slapen."

Geplaatst
12 minuten geleden zei Martin1968:

Nexit dan maar? ;)

De vraag is natuurlijk wat er dan nog van je pensioen overblijft...

Geplaatst
1 uur geleden zei Paul:

De vraag is natuurlijk wat er dan nog van je pensioen overblijft...

Natuurlijk vang ik als pensioengerechtigde minder dan toen ik nog werkte, maar ik hoef er dan ook niks voor te doen, sta niet meer 2x daags inde file, hoef niet meer naar een baas te luisteren, kom uit bed wanneer ik wil, kan op vakantie als ik wil en heb verder geen verplichtingen. En ik kan goed rondkomen van dat "armzalige pensioentje"  gr.thijs

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.