Geplaatst 10 december 20168 jr. vlug even gekeken. Het zijn 9 programma's over (offshore) radio. Deze week eens volledig luisteren. Ziet er me wel interessant uit.
Geplaatst 10 december 20168 jr. Auteur Het zijn tapes vol met airchecks. Daar zitten er tussen die mijn interesse hebben, maar ik ga het allemaal niet meer afluisteren. Misschien dat anderen zin en tijd hebben om een index te maken.
Geplaatst 11 december 20168 jr. Ik heb effe snel naar deel 1 geluisterd. Volgens mij komt het uit 1992. Ook zit er "Dutch radio news" in door Peter Verbruggen ? Ik heb het maar weer weggedaan. Ik kan het toch niet meer afluisteren…………….
Geplaatst 11 december 20168 jr. Was van Mark Stafford, een Engelsman die offshore recordings verkocht.
Geplaatst 11 december 20168 jr. Auteur Inmiddels ben ik ook tot de conclusie gekomen dat ik meer opnames, meer vinyl en meer muziekbladen in bezit heb dan ik in de rest van mijn leven nog kan afluisteren/lezen. Er moeten keuzes gemaakt worden... Vandaar dat ik deze tapes hier plaats voor mensen die er wel nog tijd voor hebben. Bij mij gaan ze "in het archief". Deel 10 t/m 18 https://we.tl/z0zBOG2vjv
Geplaatst 12 december 20168 jr. Nou Platenruiter ik ga ze wel luisteren. Mooi als je aan het klussen ben Blij mee.
Geplaatst 7 januari 20178 jr. He, wat jammer nou...werken de links niet meer. Zou iemand ze nog kunnen/willen plaatsen ? Bedankt alvast. Groetjes, Hans
Geplaatst 8 januari 20178 jr. via zippyshare zijn tapes nog te beluisteren 1 maand na de laatste download. Bij wetransfer, bij zwaardere bestanden is dat slechts 1 week. Ik was dus ook te laat om te kijken wat het was.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.