Geplaatst 15 december 20168 jr. Piet is zo blij dat hij dit wel 5 x of zo heeft gepost in nieuwsgroepen. Overigens was er al minstens 1 verg houder op 1395 die dat al deed, muv 20-23 slot, maar dat heeft tot 1-1 ook niet veel zin. En met zo'n afspraak over geen storingen uit het buitenland zijn er natuurlijk gigantische mogelijkheden voor LPAM gebruik en meer op de middengolf.
Geplaatst 16 december 20168 jr. Persoonlijk houd ik ook wel van mensen die hoog van de toren blazen. Desalniettemin: Succes Piet.
Geplaatst 16 december 20168 jr. Het wordt een - voor mij - saaie wereld als iedereen zich constructief gaat opstellen, open gaat staan voor overleg en stille diplomatie toepast. Alleen maar hoog van de toren blazen heeft - wederom volgens mij - ook geen zin. Maar goed, dan komen we in een andere discussie terecht. Eentje in de trant van Hendrikus Colijn: "Ik verzoek den luisteraars dan ook om wanneer ze straks hunne legersteden opzoeken, even rustig te gaan slapen als ze dat ook andere nachten doen. Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te zijn. En daarmee, geachte luisteraars, laat ik u over aan de verpozing die de radio u pleegt te bieden. Goedenavond."
Geplaatst 16 december 20168 jr. 23 uur geleden zei Piet van der Vooren: Het nu door Agentschap Telecom genomen besluit over het gebruik van de 1395 kHz per 1 januari 2017 is voor mij het bewijs dat je met zich constructief opstellen, openstaan voor overleg en stille diplomatie vaak meer kunt bereiken dan met hoog van de toren blazen, het zich ergens tegen afzetten en het er met een gestrekt been tegenin gaan. Waar gaat dit over? Ik had in 20o3 die nachtbeperking er ook vrij snel af, muv 20-23 slot, dus zo fantastisch is het resultaat nou ook weer niet. Gewoon idioot dat het er weer inzat, en dat met LPAM. Ik ben allergisch voor clubs die beweren dat 1+1 =3, omdat hun dat goed uitkomt, en je dan de indruk geven dat ze heel veel voor je gedaan hebben als het toch weer 1+1=2 wordt, na heel veel diplomatiek overleg. Net als Rutte die nu doet alsof hij toch geweldig resultaat heeft voor de nee stemmers met het Oekr verdrag, maar gewoon zn zin doordrijft, waardoor zelfs Buma van het CDA boos is.
Geplaatst 16 december 20168 jr. Heren, "Een plaatje maar weer?"………... En kijk wat een signaal sterkte.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.