Geplaatst 9 februari 20178 jr. Nog steeds vind ik in "schoenendozen" documenten. Nu weer een memo van Henk van dorp aan Oom Bull Verweij over de uitzendtijd en dag van Help. Ik denk dat het ergens 1969-1970 is…….. Juul scan: ©Stichting Norderney
Geplaatst 9 februari 20178 jr. Auteur Ik ben toch maar even zelf gaan zoeken in de programma schema's. ( ik heb de originelen die naar de pers gingen). Het memo is uit 1968. En "Help" verhuisde naar 24.00 uur op vrijdag in oktober in 1968. Dus zal het memo uit augustus of zo zijn denk ik.
Geplaatst 10 februari 20178 jr. Maar was deze memo dan wel gericht aan oom Bull? Die bemoeide zich toch nooit met de programmering? Zolang het geld van de adverteerders bleef binnenstromen (en dat gebeurde in die periode zeker), dan was hij tevreden. Ik weet niet precies wie in het najaar van 1968 programmaleider was (Joost was al bijna weg en druk bezig met zijn muziekuitgeverij), maar als Henk schrijft 'ik hoop dat de discussie kort en krachtig is' lijkt hij te suggereren dat zoiets in onderling overleg werd besloten. Paul 10 februari 20178 jr. bewerkt door Paul bedenking
Geplaatst 10 februari 20178 jr. Auteur Ja wel, 1. de handtekening-opm. is van oom Bull. 2. we waren even programmaleiderloos. 3. Henk deed altijd "zaken" met Bull
Geplaatst 11 februari 20178 jr. Tja, die Zwitserse zender die de Olifant dwarszat - Beromunster. Maar als tie s nachts uit de lucht was kwam Veronica in heel Europa door. In een Oostenrijks dal op lokale sterkte, weinig fading, een uurtje gehoord tussen 1 en 2. (Overdag luisterde we naar RNI in de 49 meter)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.