Geplaatst 5 mei 20178 jr. hoi ik zoek nummerjingles van top 100s of 500s heeft iemand ze mijn mailadres is arjan.aalders@home.nl
Geplaatst 5 mei 20178 jr. hoi ja hoor dat is geen enkel probleem als je even honderd euris naar me overmaakt dan spreek ik ze met alle plezier morgen nog even voor je in vandaag lukt niet meer omdat ik nog even naar nederlandse taalles moet en de logopediste heeft ook nog een appeltje met me te schillen dus dat gaat helemaal goed komen
Geplaatst 5 mei 20178 jr. hoe maak ik die 100 euro's dan over mag ik ook eerst 1 jingle beluisteren of mag dat niet als moet ik dan wel rekeningnr weten krijg ik dan 1 t/m 100 of 1 t/m 500
Geplaatst 5 mei 20178 jr. Tsja, als je het zo allemaal brengt Arjantje (met een HOOFDletter) dan kun je verwachten dat daar aparte reacties op komen. Ik zou bijna denken dat je Harm in de zeik neemt. 5 mei 20178 jr. bewerkt door dave76
Geplaatst 5 mei 20178 jr. of hij mij kan ook he belachelijk dat je extra moet betalen en zo moelijk is het niet uit te spreken laat maar zitten prutsers 4 minuten geleden zei arjantje35: 5 mei 20178 jr. bewerkt door arjantje35 weghalen
Geplaatst 7 mei 20178 jr. Geen idee waarom er zo bizar wordt gereageerd op TS hier. Maar als iemand dit soort jingles heeft dan hou ik mij in ieder geval ook aanbevolen.
Geplaatst 7 mei 20178 jr. 1 uur geleden zei Gisteren: Geen idee waarom er zo bizar wordt gereageerd op TS hier De hoofdreden is denk ik, omdat de topicstarter gelijk om iets vraagt, zonder zich eerst voor te stellen en eventueel eerst zelf iets aan te bieden (van eigen materiaal). Mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit, maar er zijn dus forumleden, die zich daar ( een beetje) aan storen. 7 mei 20178 jr. bewerkt door Robin Westhof
Geplaatst 7 mei 20178 jr. Misschien kunnen die forumleden zich dan gewoon in stilte storen? Misschien heeft TS wel niets aan te bieden. Dat hoeft toch ook helemaal niet? En dat gejank om je voor te stellen vind ik altijd zo tenenkrommend op fora. Nergens voor nodig.
Geplaatst 19 juni 20178 jr. 1 uur geleden zei Arjan Aalders: heeft iemand jingles afteljingles 1 t/m 500 voor een leuk bedrag Harm doet het misschien nog steeds voor 100 Euro. O nee, het was 200 Euro. ;-)
Geplaatst 1 juli 20178 jr. het mogen ook jingles zijn afteljingles die vroeger gebruikt zijn voor radioprogramma's dat scheelt weer inspreken nu doe ik het met vervormde stem is ook leuk maar echte jingles zijn leuker
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.