Bedankt HoekkeoH, ik had gehoopt op een herplaatst clipje om te kijken of het schermpje hier grijs zou worden, maw ik had wel degelijk begrepen wat je schreef. Ik begrijp je frustratie mbt tot het faden, dat is inderdaad diep en diep triest.
© copyright onzin
Featured Replies
23 uur geleden zei Alex:Meten met twee maten.
Er zit een verschil tussen het delen van materiaal in volledigheid met als enig doel het promoten van dat materiaal zelf en het bewerken van materiaal met als doel het promoten van een ander werk door het eerder genoemde materiaal hiervoor als ondersteuning te gebruiken.
Het is fijn dit es te lezen en te weten met hoeveel maten YouTube meet. Wat er vaker allemaal geblokkeerd wordt en wat werkelijk nodig is en zin heeft. In het verleden zijn er al diverse verhalen geweest en ik heb met YouTube al meer meegemaakt, dan dat ik hier neertyp en zal neertypen. Ik ben de gehele historie van YouTube gaan bestuderen en vooral de rechtszaak over de plaat Survivor - eye of a tiger. Als je dat leest ..... en vaker heb ik de indruk van het veelal in Nederland te doen is, maar in Duitsland kunnen ze er allemaal ook wat van, inclusief WB. Een merkwaardig beleid met vele keuzes die totaal niet kloppen.
het blijft spijtig dat historisch goed gemaakte filmpjes gesloopt moeten worden.
- 2 months later...
Ach ja zo gaat dat.
Als je kijkt wat voor rechtszaken Sony heeft lopen tegen (bijna) iedereen die op het www iets aanbied.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.