Geplaatst 13 juli 20178 jr. Een paar Veronica Nieuwsradio jingles met de stem van Ed Lautenslager Veronica Nieuwsradio jingles met Ed Lautenslager Grt, Peter
Geplaatst 13 juli 20178 jr. Auteur 4 uur geleden zei nchuijg: Ed Lautenslager, Er Is Geen Betere! Nico. Unieke stem en geweldige intonatie. De manier hoe hij bepaalde teksten uitsprak is uniek en ken geen stem die vergelijkbaar is.
Geplaatst 13 juli 20178 jr. Wàt een stem. Fantastisch! Heel blij mee. Hij sprak ook commercials in, wellicht ook een leuk onderwerp om mee te starten!
Geplaatst 16 juli 20178 jr. Ik ben al tijden op zoek naar volledige Nieuwsradio-uren, uit de begintijd, toen Veronica nog omroep was (dus vóór het commerciële station Veronica Nieuwsradio dat maar even bestond). Zou iemand..?
Geplaatst 16 juli 20178 jr. Auteur 19 minuten geleden zei Jingle192: Ik ben al tijden op zoek naar volledige Nieuwsradio-uren, uit de begintijd, toen Veronica nog omroep was (dus vóór het commerciële station Veronica Nieuwsradio dat maar even bestond). Zou iemand..? Ik denk dat ik je daar wel aan kan helpen. Nog een specifieke datum / jaar? Grt, Peter
Geplaatst 16 juli 20178 jr. Hoi Peter, Van Veronica Nieuwsradio (VOO) heb ik zelf geen opnames, dus alles is welkom!
Geplaatst 19 juli 20178 jr. Auteur Op 16-7-2017 om 13:11 zei Jingle192: Ik ben al tijden op zoek naar volledige Nieuwsradio-uren, uit de begintijd, toen Veronica nog omroep was (dus vóór het commerciële station Veronica Nieuwsradio dat maar even bestond). Zou iemand..? Bij deze: Grt, Peter
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.