Geplaatst 19 juli 20178 jr. Vandaag kreeg ik een paar LP's. Ze komen uit de nalatenschap waar ik al eerder enkele boeken uit kreeg. Hier een foto van een tweetal en een single die ik niet kende. Die moet ik dan maar eens digitaliseren denk ik ?
Geplaatst 19 juli 20178 jr. 3 uur geleden zei Juul: Vandaag kreeg ik een paar LP's. Ze komen uit de nalatenschap waar ik al eerder enkele boeken uit kreeg. Hier een foto van een tweetal en een single die ik niet kende. Die moet ik dan maar eens digitaliseren denk ik ? De single is al eens bewerkt en geplaatst op Mediapages. Misschien dat je die dan niet meer hoeft te doen Juul. Heb je weer tijd over voor een goed gesprek met je vrouw! http://www.mediapages.nl/nieuws-actueel/2671-entering-zendschip-mi-amigo-in-1975 Het gaat om de entering van de Mi Amigo door de politie aan boord op 14 november 1975. Het schip lag na een storm een week eerder op een zandbank. Het schip werd versleept naar een ligplaats die bij nader inzien binnen de territoriale wateren lag en daardoor kwam de politie aan boord. Op 26 november kwam het station weer in de lucht. Ik vraag me wel eens af hoeveel 'gewone' luisteraars het daardoor heeft verloren. Ik denk niet dat 'Jan met de Pet' iedere dag aan de knop zat om te luisteren of het station weer in de lucht was. Mi Amigo/Caroline zijn in mijn beleving trouwens te vaak uit de lucht geweest. Wat dat betreft waren de uitzendingen van de Ross Revenge bijna continue. Salut Leendert 19 juli 20178 jr. bewerkt door Leendert Vingerling
Geplaatst 19 juli 20178 jr. 1 uur geleden zei Leendert Vingerling: entering van de Mi Amigo door de politie aan boord op 14 november 1975. inderdaad singel uitgebracht toen de MV Mi Amigo geënterd werd toen ze in de Britse wateren terecht kwam. Cut... Volgens mij waren die 12 dagen de langste periode dat Mi Amigo uit de lucht was tussen het begin en oktober 78. In die tijd was er ook weinig keus, in 76 en 77 kreeg je wel de keus tussen Caroline en Mi Amigo. Wel knap om terug in de lucht te komen na een entering en de zender opnieuw op te starten zonder de zegels te verbreken...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.