Spring naar bijdragen

LP's


Juul

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Juul:

Vandaag kreeg ik een paar LP's. Ze komen uit de nalatenschap waar ik al eerder enkele boeken uit kreeg.

Hier een foto van een tweetal en een single die ik niet kende. Die moet ik dan maar eens digitaliseren denk ik ?

 

De single is al eens bewerkt en geplaatst op Mediapages. Misschien dat je die dan niet meer hoeft te doen Juul. Heb je weer tijd over voor een goed gesprek  met je vrouw!

 

Please login or register to see this link.

 

Het gaat om de entering  van de Mi Amigo  door de politie aan boord op 14 november 1975. Het schip lag na een storm een week eerder op een zandbank.  Het schip werd versleept naar een ligplaats die bij nader inzien binnen de territoriale wateren lag en daardoor kwam de politie aan boord.

 

Op 26 november kwam het station weer in de lucht.

 

Ik vraag me wel eens af hoeveel 'gewone' luisteraars het  daardoor heeft verloren. Ik denk niet dat 'Jan met de Pet' iedere dag aan de knop zat  om te luisteren of het station weer in de lucht was. Mi Amigo/Caroline  zijn in mijn beleving trouwens te vaak uit de lucht geweest.

 

Wat dat betreft waren de uitzendingen van de Ross Revenge bijna continue.

 

 

Salut

Leendert

 

 

 

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

entering  van de Mi Amigo  door de politie aan boord op 14 november 1975.

inderdaad singel uitgebracht toen de MV Mi Amigo geënterd werd toen ze in de Britse wateren terecht kwam. Cut...

Volgens mij waren die 12 dagen de langste periode dat Mi Amigo uit de lucht was tussen het begin en oktober 78. In die tijd was er ook weinig keus, in 76 en 77 kreeg je wel de keus tussen Caroline en Mi Amigo. Wel knap om terug in de lucht te komen na een entering en de zender opnieuw op te starten zonder de zegels te verbreken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6427
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Sefke
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.