Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Boek Veronica jaren 1970-1974

Featured Replies

Geplaatst

Nadat er eerdere plannen waren voor een Veronica boek vol met foto's en verhalen van oud collega Hans Becker is.m. Frans van der Beek niet doorgingen heeft Hans besloten z'n boek op eigen initiatief uit  te brengen en het wordt uit geven door Aldus Boek Compagnie van Fred Baggen.  Het zijn de herinneringen uit de periode die Hans bij Veronica werkte, 1970 -1974. Ik heb in het volledige boek inzage gehad en het ziet er prachtig uit.

Je kunt er hier al iets over zien en lezen. Er staat ook een preview bij.

http://www.aldus-boek-compagnie.nl/hoe-de-wal-het-schip-keerde.html

boek.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst
  • Auteur

Als het goed is is ( 2x ) Hans de schrijver ook in "hoek"……..donderdag.

Ik ook, ik krijg een speciale lift samen met Bert Verweij. ( "de oudjes  worden gereden" )

Geplaatst
4 uur geleden zei Juul:

Als het goed is is ( 2x ) Hans de schrijver ook in "hoek"……..donderdag.

Was handiger geweest als het boek op 31-8 beschikbaar was geweest.

Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei pvanklei:

Was handiger geweest als het boek op 31-8 beschikbaar was geweest.

Hé Peter,

En als je m'n berichtje echt heel goed gelezen had dan had je kunnen zien waar de vertraging in zat…….

Mijn moeder zei altijd;" beter iets dan niets!", of "beter laat dan nooit".

Geplaatst
8 minuten geleden zei Juul:

Hé Peter,

En als je m'n berichtje echt heel goed gelezen had dan had je kunnen zien waar de vertraging in zat…….

Mijn moeder zei altijd;" beter iets dan niets!", of "beter laat dan nooit".

Dat heb ik zeker gelezen. Neemt niet weg dat zo'n boek presenteren tijdens het evenement op 31-8 meer aandacht zou hebben gekregen.

Ik vraag mij wel af waarom het nog ruim 2 maanden moet duren, want aan de preview te zien lijkt het er op dat het boek al klaar is.

Is het overigens bekend of dat boek van Frans van dr Beek er nog komt of is dat nu definitief van de baan?

Geplaatst
  • Auteur
12 uur geleden zei pvanklei:

Dat heb ik zeker gelezen. Neemt niet weg dat zo'n boek presenteren tijdens het evenement op 31-8 meer aandacht zou hebben gekregen.

Ik vraag mij wel af waarom het nog ruim 2 maanden moet duren, want aan de preview te zien lijkt het er op dat het boek al klaar is.

Is het overigens bekend of dat boek van Frans van dr Beek er nog komt of is dat nu definitief van de baan?

Hans, moest het boek voor een groot deel omgooien en tussen door was er ook nog een andere uitgever en dat is niet doorgegaan dus dat kost tijd. Zo simpel is het allemaal niet.

Van het boek van Frans weet ik niks.

Juul

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.