Geplaatst 25 augustus 20178 jr. Nadat er eerdere plannen waren voor een Veronica boek vol met foto's en verhalen van oud collega Hans Becker is.m. Frans van der Beek niet doorgingen heeft Hans besloten z'n boek op eigen initiatief uit te brengen en het wordt uit geven door Aldus Boek Compagnie van Fred Baggen. Het zijn de herinneringen uit de periode die Hans bij Veronica werkte, 1970 -1974. Ik heb in het volledige boek inzage gehad en het ziet er prachtig uit. Je kunt er hier al iets over zien en lezen. Er staat ook een preview bij. http://www.aldus-boek-compagnie.nl/hoe-de-wal-het-schip-keerde.html 29 augustus 20178 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 25 augustus 20178 jr. Leuk ! Ga hem zeker kopen !! Staat ook al voor pre-order op BOL.com !https://beta.bol.com/nl/p/radio-veronica-hoe-de-wal-het-schip-keerde/9200000081753312/?suggestionType=browse 25 augustus 20178 jr. bewerkt door Peter Petersen
Geplaatst 26 augustus 20178 jr. Ik hoop al tijden op een boek als dit. Mijn lokale boekenwinkel heeft hem al ingekocht hoorde ik.
Geplaatst 26 augustus 20178 jr. De preview ziet er goed uit. Ik heb het boek meteen besteld. Nog 2 maandjes wachten.
Geplaatst 26 augustus 20178 jr. Auteur Als het goed is is ( 2x ) Hans de schrijver ook in "hoek"……..donderdag. Ik ook, ik krijg een speciale lift samen met Bert Verweij. ( "de oudjes worden gereden" )
Geplaatst 26 augustus 20178 jr. 4 uur geleden zei Juul: Als het goed is is ( 2x ) Hans de schrijver ook in "hoek"……..donderdag. Was handiger geweest als het boek op 31-8 beschikbaar was geweest.
Geplaatst 26 augustus 20178 jr. Nou, dan zien we elkaar Juul, ik zit vanaf 14.30 in Zeedijk met Rob, maar voor die tijd probeer ik je ff te spreken
Geplaatst 26 augustus 20178 jr. Auteur 2 uur geleden zei pvanklei: Was handiger geweest als het boek op 31-8 beschikbaar was geweest. Hé Peter, En als je m'n berichtje echt heel goed gelezen had dan had je kunnen zien waar de vertraging in zat……. Mijn moeder zei altijd;" beter iets dan niets!", of "beter laat dan nooit".
Geplaatst 26 augustus 20178 jr. 8 minuten geleden zei Juul: Hé Peter, En als je m'n berichtje echt heel goed gelezen had dan had je kunnen zien waar de vertraging in zat……. Mijn moeder zei altijd;" beter iets dan niets!", of "beter laat dan nooit". Dat heb ik zeker gelezen. Neemt niet weg dat zo'n boek presenteren tijdens het evenement op 31-8 meer aandacht zou hebben gekregen. Ik vraag mij wel af waarom het nog ruim 2 maanden moet duren, want aan de preview te zien lijkt het er op dat het boek al klaar is. Is het overigens bekend of dat boek van Frans van dr Beek er nog komt of is dat nu definitief van de baan?
Geplaatst 27 augustus 20178 jr. Boek net besteld bij Bol.com. en nu maar afwachten totdat het boek wordt afgeleverd. Ben zeer benieuwd.
Geplaatst 27 augustus 20178 jr. Auteur 12 uur geleden zei pvanklei: Dat heb ik zeker gelezen. Neemt niet weg dat zo'n boek presenteren tijdens het evenement op 31-8 meer aandacht zou hebben gekregen. Ik vraag mij wel af waarom het nog ruim 2 maanden moet duren, want aan de preview te zien lijkt het er op dat het boek al klaar is. Is het overigens bekend of dat boek van Frans van dr Beek er nog komt of is dat nu definitief van de baan? Hans, moest het boek voor een groot deel omgooien en tussen door was er ook nog een andere uitgever en dat is niet doorgegaan dus dat kost tijd. Zo simpel is het allemaal niet. Van het boek van Frans weet ik niks. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.