Geplaatst 22 oktober 20178 jr. Op 22 december 1992 werd het TROS tv programma "Op losse groeven" voor de 50ste keer uitgezonden. Pierre Kartner maakte daar een speciaal lied voor. En in heel kleine oplage (20 stuks) werd het op vinyl gezet. Ik kreeg het van Pierre, hij wist dat ik toen bijzondere dingen spaarde. Nu kwam ik het tegen en voordat het weggaat, hier is het. https://pixeldra.in/u/L2Rr8p
Geplaatst 22 oktober 20178 jr. 1 uur geleden zei ruudam: Waarom moet het weg? Ja, Juul, waarom zou je zo'n rariteit wegdoen?
Geplaatst 22 oktober 20178 jr. Auteur Omdat ik het niet meer "op mijn leeftijd" achter mij aan wil slepen. Wij hebben geen kinderen dus…….Soms is het wel lekker om te ruimen. Van de week krijgt onze Ad zo'n ruim 100 ex-Veronica discotheek USA-Uk singles van mij. Die gaan in het Stichting archief……….zoals Ad zegt "zijn ze toch weer een beetje thuis'.
Geplaatst 22 oktober 20178 jr. Dit juweeltje van mijn stadsgenoot heb je vijf jaar geleden ook al aangeboden. Doe het nu inderdaad maar weg. Groet, Martin
Geplaatst 22 oktober 20178 jr. Auteur Zie je wel, ik wordt oud………….. Maar sinds die tijd zijn er denk weer een hoop mensen bijgekomen hier. En hebben nu ook weer kans ! Hij gaat nu in de kliko. 22 oktober 20178 jr. bewerkt door Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.